12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    ronny1960

Tekensoft Mac el capitan , iPad mine 4

Ik heb een tekenprogramma dat ik zowel de Mac en de iPad kunt gebruiken. Om te beginnen, gebruikte ik AutoCad 360 op beide apparaten. Helaas ontbreekt functies in het programma op de iPad, zoals het aanpassen van lijndiktes. De vraag is, weet jullie soms een programma dat voldoet aan de eisen?Graag niet te duur gratis mag ook het is niet voor uitgebreide tekenen te maken .het is juist dat ik op beide toestellen kan verder tekenen.
    alvast bedankt

Bijdrager
    Glime
    Bijdrager
    KarelWillem

Nou, je omschrijft het hier al ietsepietsje beter dan op MacFreak. Complimenten.:)

Maar die taal blijft lastig hè?

Tekenprogramma Mac El Capitan en iPad mini 4.

Welkom op dit forum overigens.

Bijdrager
    ronny1960

Het is toch waar he zo worden aan gesproken trekt op niets een mens vraagt geen zulke reactie,en dat er hier of daar een woord te letter was kan voor het korter te maken ,en dat schrijven tot daar aan toe maar dat is nog geen reden om de mensen te beoordelen,ik heb nog nooit problemen gehad tot nu
    ik vraag me af hoe velen hier op zouden reageren ;
    bedankt

Bijdrager
    ronny1960

Ik zoek een tekenprogramma dat ik zowel op de Mac el capitan en de iPad mini 4 kan gebruiken. Om te beginnen, gebruikte ik AutoCad 360 op beide apparaten. Helaas ontbreken er functies in het programma op de iPad, zoals het aanpassen van lijndiktes. De vraag is, weten jullie soms een programma dat voldoet aan de eisen?Graag niet te duur gratis mag ook het is niet voor uitgebreide tekenen te maken .het is juist om
    dat ik op beide toestellen kan verder tekenen.
    alvast bedankt

Bijdrager
    KarelWillem

Herhalen is niet echt heel zinvol.

De vraag is, weten jullie soms een programma dat voldoet aan de eisen?

Nee.

Bijdrager
    ronny1960

Das waar maar er zijn er tegenwoordig veel die over spelfouten en achter gelaten worden vallen en veel kritiek daar op hebben ,voor de rest is het niet in verband van die vraag maar correctie
    bedankt

Bijdrager
    IsSidha

welkom bij OMT ronny.. waar mensen die een taalvoud maken meteen de pan in worden gehakt

Er zijn veel verschillende soorten tekenprogramma’s.. met elk hun eigen specificaties
    Ook moet je er rekening mee houden dat sommige functies (zoals lijndiktes bij autocad) op een iPad wel eens gewoon mega irritant zouden kunnen werken waardoor ervoor gekozen is om dat niet erin te bouwen.. bovendien kun je met VNC in je Mac inloggen en vandaar elk programma gebruiken die je maar wilt..

Bijdrager
    ronny1960

Sorry maar wat bedoelt u juist met vnc à.u.b IsSidha:roll:
    Alvast bedankt voor u reactie en jullie begrip

Bijdrager
    KarelWillem

Dan ‘bedien’ je met je iPad de programma’s op je Mac.

Het beeld van je Mac zie je dan op je iPad, en je kunt de apps dan bedienen alsof ze op je iPad staan (met een lekkere vertraging).

Dat is voor een tekenprogramma een heel slecht idee overigens. Dat werkt niet echt fijn.

Bijdrager
    Shmoo

Wat TS dan zoekt is volgens mij de app Astropad. Werkt(y)

http://astropad.com/

Bijdrager
    ronny1960

OK SHmoo dit is misschien wel iets dank

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.