19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    iPJ

Tekenprogramma

Heej!

Ik zou wel eens een beetje redelijk teken programma willen, alleen zou dus echt niet weten welke..

Hij moet niet te ingewikkeld zijn en gratis te downloaden.. Weten jullie er een paar? :lol:

Bijdrager
    BenDover

Dit lijkt me wel wat voor je
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/19980

zoek voor de rest nog even op
    draw program
    op de site daar.

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    iPJ

Het moet wel wat uitgebreider zijn dan paint, want die heb ik namelijk al…

Bijdrager
    jeroenth

dan zou ik toch als ik jouw was een klein beetje meer geld uitgeven en dan adobe illustrator kopen:?

Bijdrager
    Lesliedec

GIMP? De open-source Photoshop tool

Bijdrager
    1984

Ik weet niet wat voor teken programma je zoekt..? misschien is Google SketchUp 6 Create, modify and share 3D models iets voor jouw ?[size=9:01bbd258b7] (FREE)[/size:01bbd258b7]

Bijdrager
    kleini
    Moderator
    unSOUND
    ”jeroenth”

dan zou ik toch als ik jouw was een klein beetje meer geld uitgeven en dan adobe illustrator kopen:?

Een klein beetje ?

Paintbrush > Gratis
    Drawit > Gratis
    Illustrator > 640 Euro

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    jeroenth

maar vergeleken met het kwaliteit dat illustrator geeft valt het toch wel mee? :lol:

Moderator
    unSOUND

Illustrator geeft geen kwaliteit. Dat doet de tekenaar. En als hij zelf in zijn eerste post al aangeeft dat het niet voor ingewikkelde dingen is, dan is illustrator dus regelrechte overkill. Het kan zijn geld waard zijn qua opties, maar als jij slechts 2% van die opties nodig hebt, is het gewoon een verkeerde keus.

Bijdrager
    WimVriend
    Bijdrager
    brandfles

Ik zag heel toevallig dit : http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?id=6848332&siteID=123112
    Ik weet niet of het ingewikkeld is, het is i.i.g. niet gratis maar volgens mij is het wel een gaaf programma.
    En ik weet dus ook niet of het is wat je zoekt, maar je kan een trial downloaden (en het kost 100 dollar).

Bijdrager
    Mr Macintosh

Pixelmator ($59) kan ook tekenen, alleen zou ik dan nog even wachten op versie 1.4, daar komen extra painting tools in.

Bijdrager
    univers11

gimp is erg uitgebrijd, gratis en open source, enige nadeel is dat het met x11 werkt.

Bijdrager
    kleini
    ”univers11″

gimp is erg uitgebrijd, gratis en open source, enige nadeel is dat het met x11 werkt.

nog een nadeel vind ik dat het TE uitgebreid is voor het simpele werk…

Inactief
    Anoniem
    ”kleini”
    ”univers11″

nog een nadeel vind ik dat het TE uitgebreid is voor het simpele werk…

je bedoelt uitgebrijd :evil:

Bijdrager
    kleini

boh, met photoshop veranderen we die ei even in een ij…:D

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.