16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Jesse

Tekeningetje, binnenhuis –> winkel voor CKV

Hallo.. even snel een vraagje..

Heeft er iemand toevallig nog een simpel tekeningetje van een winkel vanbinnen..
    Moet ’t inleveren alleen heb ’t erg druk met leren dus niet zo heel veel tijd om te gaan tekenen..
    ( druk, vanwege tentamens ) ’t is voor CKV dus het hoeft echt niet perfect te zijn..

toevallig, iemand?:D

alvast bedankt, groetjes!

Moderator
    Mac Daddy

Jij vraagt nu dus of iemand anders je huiswerk kan maken op een forum?

[wijze les modus] Dan had je eerder moeten beginnen.[/wijze les modus]:wink:

Beetje raar om dat hier te vragen. Ik zou je ouders/broer(je)/zus(je) lief aankijken en vragen of zij dat voor je willen maken. En je hebt toch klasgenoten die dezelfde opdracht hebben? Vraag een tekening van één van hen en pas hem aan.

Tenzij je al deze manieren al hebt geprobeerd.:wink:

Bijdrager
    Jesse

m’n zus ja, die heeft ze allen op a3 formaat en niet echt van een hele winkel in 1 beeld..

ik vroeg of er toevallig iemand was die zoiets nog tussen z’n plaatjes had staan ofzo..
    jij niet toevallig? :P

Bijdrager
    505

In de tijd dat je bezig was met alles hier op het forum te plaatsen had je al een tekening kunnen maken.

:D

Bijdrager
    Jesse

en ik wist gewoon dat ik die reactie had kunnen verwachten! :wink:

Bijdrager
    505

Dat wist ik ook en daarom deed ik het.

:innocent:

Bijdrager
    trabant

Gewoon even ergens binnenlopen, klik met die D1, en thuis even door een grafisch filter halen.

Bijdrager
    Jesse

welke filter kan ik daar het best voor gebruiken dan? zodat hij het meest op een tekening/schets lijkt? :)

Bijdrager
    505

Je kunt het wel heel mooi namaken, maar je zult het ook nog moeten printen.

Dus als ik jou was zou ik een foto uitprinten, overtrekken en je bent klaar.

Bijdrager
    Luidspreker
    ”Jesse!”

welke filter kan ik daar het best voor gebruiken dan? zodat hij het meest op een tekening/schets lijkt? :)

Anders klik je zelf even wat rond en kijk je welke je het beste lijkt?
    Het verbaast me dat ik dikwijls voor lui uitgemaakt word, terwijl wezens als jij op dezelfde aardkloot rond durven te lopen.

Bijdrager
    trabant

Die lopen niet rond, die liggen!:evil:

Bijdrager
    Jesse

is ie niet mooi geworden? whahah;)

Bijdrager
    dre brettel

Vreemde macbook pro’s…

En de onderzijden van de iMac’s zou den ook op een lijn mogen liggen… Wrs wort het een leuke schets, maar moet je niet nog wat opvullng voorzien, in het midden of zo??

Bijdrager
    J.C.

Jammer dat die aanbieding niet echt geld. Of is het nog een CoreDuo ipv Core2Duo;)

Bijdrager
    Marconius
    ”J.C.”

Jammer dat die aanbieding niet echt geld. Of is het nog een CoreDuo ipv Core2Duo;)

Ooh jawel hoor. Moet je alleen wel student zijn, koop je een ADC student membership, krijg je once-in-a-lifetime 20% korting :).

On-topic: Leuk ontwerk maar die iMacs en MBP ogen niet heel natuurlijk, kun je ze niet iets beter in het perspectief proppen?

Bijdrager
    dre brettel

Dat zal ie wel met het potlood doen…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.