10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iPJ

Tekening maken van interieur

Heej..

Ik krijg een nieuw bureau, en me vader wou weten hoe ikt het dan zou willen. (waar alles staat etc.) En ik heb geen zin om dat gewoon op een A4′ tje te tekenen, want dat kan mijn Macbook toch veel mooier! :lol:

Maar wat ik nou zoek is..
    Welk (gratis) programmetje kan ik daar voor gebruiken?
    Het moet wel wat meer dan paint ofzoo zijn maar ook niet heel erg ingewikkeld. (Doe het namelijk nooit)

Gr. iPJ!

Bijdrager
    MacBoot

een snel tekeningetje op papier moet het toch wel doen, kost een stuk minder tijd
    anders kun je illustrator gebruiken (is alleen niet gratis)
    autoCAD kan ook:P

Bijdrager
    Doede

Eeeeh man weet je je moet gwoon ff sketsup van goegel downe. werrukt perfek!

:o :D 8)

Bijdrager
    Yaris

http://www.sweethome3d.eu/

Sweet Home 3D is a free interior design application that helps you place your furniture on a house 2D plan, with a 3D preview.

Bijdrager
    iHaring

@Yaris:

Super dit, ik heb net een huis gekocht zit alleen een beetje met de indeling.
    Ik wou alles in illustrator schetsen, maar dit is veel makkelijker.

Thanx….

Bijdrager
    Fester

Thanks Yaris, dit gaan wij dus ook gebruiken ( ook een nieuw huis, gekocht ) 8)

Bijdrager
    Jor1

Die ! (is top!)

Bijdrager
    iJoost
    Bijdrager
    1984
    ”Yaris”

http://www.sweethome3d.eu/

Sweet Home 3D is a free interior design application that helps you place your furniture on a house 2D plan, with a 3D preview.

Kun je dit nu vertrouwen……..:oops:

Bijdrager
    iJoost

Je download een programma van internet en dat voer je daarna uit. En je weet dus niet wie het gemaakt heeft. Tja…

Wat je maar wilt. Ik hou er niet zo van. Het kan namelijk net zo goed een Trojan zijn als niet. Aan de andere kant geldt dat voor bijna alles wat je van internet haalt.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.