24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:

Bijdrager
    Barbertje

Knoppen iPhone X vallen tegen

Gisteren voor het eerst de iPhone X in handen gehad en de afwerking van de knoppen is niet des Apples. Er zitten bramen aan ,scherpe randjes en dat is voor een Flagship van die prijs not done. Eerst dacht ik misschien een enkel exemplaar. Ben bij een ander shop gaan kijken, precies hetzelfde!

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  Pete.Z. Reden: Titel aangepast
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  Raymon.

Bijdrager
    Shmoo

Misschien kun je het laten repareren voor 480,- ? ? ?

Bijdrager
    UtregCity

Laat je hem toch lekker voor wat ie is. Genoeg ander spul te koop.

Bijdrager
    Barbertje

Ben ik met je eens maar mag je helemaal geen aanmerkinge op Apple hebben

Moderator
    Night

Tuurlijk wel. En dan is de keuze aan jou of je al dan niet tóch een ‘X’ wil. Meer kunnen wij er ook niet van maken.

Maar ik dacht je even een lol te doen door hier soortgelijke ervaringen te tonen van gebruikers op andere fora en reviews. Eh…. niet één ‘X’ gebruiker te vinden die hetzelfde opgemerkt heeft. Wellicht is een cursus braille iets voor jou? :evil:

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  Night.

Bijdrager
    Q-collective
    Barbertje op 10 november 2017

Ben ik met je eens maar mag je helemaal geen aanmerkinge op Apple hebben

Als ze ook nog ergens op slaan…

Je kunt je feedback kwijt op apple.com/feedback

Moderator
    Pete.Z

Eerste keer op hele internet dat ik dat lees, hebben we toch een mooie primeur bij OMT!

Bijdrager
    mekkeronly

Oke! Bedankt voor je mening over de Flagship Iphone X!

Bijdrager
    Barbertje

Een koper van de X zweeft nog in de 7e hemel die wil de problemen nu nog niet voelen en ervaren. Liefde maakt blind en jantje kan niet zien.
    Let maar op er komen wel meer klachten over.
    Doen ze er een hoesje om probleem ook opgelost.

Bijdrager
    mekkeronly

okdoei.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  mekkeronly.

Bijdrager
    Barbertje

Het MEDIUM

Moderator
    Raymon

Waren ze zo scherp? Net even uitgebreid aan mijn iPhone X zitten voelen (?) en kan niet zeggen dat de knoppen scherp zijn. Zeker niet scherper dan die van de iPhone 4 (toevallig hier ook liggen), die ook een aluminium rand heeft.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  Raymon.

Bijdrager
    iStenekes

Klinkt als ‘wil hem graag hebben maar hik alleen tegen de prijs op, dan mezelf maar overtuigen hem niet te kopen’. Ik heb de hele tijd zitten voelen aan de knoppen maar merk niets van bramen o.i.d. Ik geniet al een week lang van dit prachtige toestel!!

Bijdrager
    Shmoo

Het is wat zeg.. Iemand heeft misschien een exemplaar gekregen dat niet helemaal top afgewerkt is en hij geeft zelfs al aan dat hij dit niet gewend is van Apple. En meteen moeten mensen weer lelijk doen over het feit of hij wel of niet een iPhone X kan betalen.

Extreem gevaarlijke mensen zijn dat.

Bijdrager
    IGBA

Overdrijven is ook geen kunst.

Bijdrager
    GoeieDag
    Shmoo op 10 november 2017

Extreem gevaarlijke mensen zijn dat.

Levenslang opsluiten, die ‘extreem gevaarlijke mensen’!

Bijdrager
    Shmoo

Dat hoeft voor mij ook niet, maar gewoon goed laten behandelen door professionals en bij mij uit de buurt houden dan is het prima.

Bijdrager
    KarelWillem

Het valt mij een beetje tegen dat er überhaupt nog knoppen op zitten.

Zijkant aanraken = touch ID/aanzetten, zijkant vegen = volume hoog/laag.

Dan alleen nog even die notch wegwerken, èn de USB-C connector weglaten, en je hebt de ultieme iPhone.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    KarelWillem op 11 november 2017

Het valt mij een beetje tegen dat er überhaupt nog knoppen op zitten.

Zijkant aanraken = touch ID/aanzetten, zijkant vegen = volume hoog/laag.

Dan alleen nog even die notch wegwerken, èn de USB-C connector weglaten, en je hebt de ultieme iPhone.

Ze moeten volgend jaar ook nog wat kunnen uitbrengen hè.:wink:

Bijdrager
    robber

De knoppen voelen inderdaad aan de ‘kopse’ kant wat scherp aan, niet aan de zijkant, maar het zijn geen bramen hoor.
    De iPhone 7 heeft inderdaad mindere scherpe knoppen, maar het was me nog niet opgevallen.

Bijdrager
    vuurvreter

Vandaag ff in de Mediamarkt aan een iPhone X staan voelen8-O en ja het voelt scherper en minder glad afgewerkt aan.
    Helaas geen iPhone 4 om te vergelijken.

Maar om te zeggen dat de iPhone X zoiets bijzonders is? Nou nee, net als de iPhone 8 die er naast stond.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  vuurvreter.

Bijdrager
    Barbertje

Bedankt Robber en Vuurvreter eindelijk eens mensen die normaal kunnen reageren.
    Ik hoop dat de webmaster aciie onderneemt tegen Smoo Goeiedag met hun vreselijke insuniaties

Bijdrager
    Betatester

@barbertje, nee jij vindt dat zij een normale reactie geven omdat, zij jouw bevindingen een soort van bevestigen.
    De rest zegt dat zij het niet hebben.

En je mag echt wel kritiek hebben op Apple, tenminste als het ergens over gaat. Ik snap dat je een trol wordt genoemd,en nee dat is niet netjes.
    Voor zo’n topic vraag ik een slotje!

Bijdrager
    Joid

insuniaties

Wat een schande die buscheldigingen!

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.