15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Ouwe Dibbes

Tegenvallende commerciële VPN diensten…

Dag,

Ik heb nu drie grote commerciële VPN service geprobeerd. NordVPN, ExpressVPN & Cloak.
    Alle drie leveren tegenvallende snelheden, van een 200Mbps verbinding val ik bij alle drie terug naar rond de 60Mbps.
    Dit geldt voor alle protocollen beschikbaar; automatic, udp, tcp, l2tp. Geen van deze levert voor alle drie een acceptabele snelheid.
    Ik blijf altijd op ong. 60Mbps hangen.
    Ik begrijp wat van mijn snelheid in te moeten leveren om gebruik te kunnen maken van een VPN, maar van gemiddeld 200 terugvallen naar een gemiddelde van 70 is naar mijn idee toch wat te veel?
    Gelukkig hebben alle geprobeerde diensten een 30 dagen niet goed geld terug garantie, dus daar is niets aan verloren.

Mijn vraag aan jullie;
    Wat of welke dienst kunnen jullie mij advieseren?

Alvast bedankt,

Rene

Bijdrager
    Imade

Ik gebruik zelf Hide My Ass.. kan je maand, 3 maand en 12 maand abonnement op nemen en betalen geschied via credit card, iDeal etc.

Bijdrager
    hokkie

Private Internet Access

Kwaliteit kost geld!

Bijdrager
    computer space

Wat is er mis met 60Mbps VPN? Lijkt me meer dan zat. Anders draai je 2 diensten parallel.
    De mijne nut mijn glasverbinding maximaal uit, maar die is maar 20mbit down/30 up.

Bijdrager
    GoeieDag

Neem zelf een VPN server. Misschien heeft jouw router die al aan boord (bv als je klant bent van Xs4all, die de FritzBox als modem uitdeelt).

Bijdrager
    Ganymedus

Ik gebruik PIA, die drukt de verbinding nauwelijks als ik connect binnen NL.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Ganymedus.

Bijdrager
    madcat

Waar wil je het voor gebruiken?

Zelf gebruik ik mijn eigen VPN server, mijn doelstelling is namelijk “openbare wifi punten veilig maken”

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  madcat.

Bijdrager
    DosEquis

VyprVPN van Golden Frog! Full-speed, supergoed!

Bijdrager
    koen

Ik woon buiten Nederland en wil soms wel eens naar de NOS kijken, maar dat lukt dan niet altijd wegens de rechten die niet buiten NL gelden. Ik gebruik nu Hola, maar dat schijnt niet helemaal veilig te zijn.

Welke VPN raden jullie aan, om zo eens af en toe te gebruiken?

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  koen.

Bijdrager
    Shmoo

Waarom woon jij eigenlijk in Martinique?

Bijdrager
    Ouwe Dibbes

Dank voor jullie reacties, ik heb weer wat om mee verder te gaan.
    De 30 dagen niet goed, geld terug garantie van mijn drie probeersels zijn inmiddels gehonoreerd.

VYPR VPN en Private Internet Access zijn nu aan de beurt.

@shmoo: wie woont er eigenlijk in Martinique?

Bijdrager
    koen

@shmoo: Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.:evil:

Bijdrager
    Shmoo

Kon mij ook al niet goed voorstellen dat je een dochter had die MacBook Air nodig had voor een studie bananen export.:lol:

Bijdrager
    H-DeVries

Ik kan VPN Unlimited aanraden, vaak ook goede acties. Een fijne app en je kunt 1 abonnement altijd met vijf devices tegelijkertijd gebruiken. Apps voor alle platformen:-)

Bijdrager
    H-DeVries

Goede acties qua prijs bedoel ik dan;-) De kwaliteit is altijd goed:-)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.