2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Willumpie

Tegenstrijdige info Opslag en iCloud-gebruik

Kan iemand mij dit uitleggen?
    – Verschil bij foto’s (prullenbak is leeg)
    – Waarom er maar 4,4GB van de 5GB beschikbaar is terwijl ik de reservekopie heb verwijderd. En er zo ver ik weet niets meer in de Cloud staat…

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren geleden door  Willumpie.

Bijdrager
    Shmoo

Omdat dit soort dingen al zeker 3 jaar een probleem zijn bij Apple?

Ik bedoel, hoeveel topics zijn er wel niet geopend met de vraag wat ‘Overige’ -opslag is? En waarom de kleurtjes bij OS X nooit kloppen met het aantal geheugen dat ze echt op hun computer hebben staan.

Als dit soort calculatie is iets dat je met een korreltje zout moet nemen bij Apple. Dit systeem moeten ze echt vanaf nul opnieuw gaan opbouwen want het is echt mega ruk en er komt nooit iets van.
    Ik heb ongeveer 800 ongelegen mailtjes op min mailserver staan – waarvan ik weet dat zeker 500 automatisch berichten zijn van een WordPress site die 750kb per mailtje zwaar zijn. Toch staan mijn mailaccount nog steeds op 108mb terwijl ik zeker weet dat dit echt wel 500mb moet zijn. Zolang ik die app niet open zal er ook geen calculatie plaatsvinden. Waarschijnlijk is dat hier ook het geval? Open de Foto’s app eens op alle locaties, ook op andere devices en je Mac.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.