14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Element

Tegenhanger macosx.nl voor pc’s

Hello,

Weet er iemand een tegenhanger voor PCs van MACosx.nl?
    ik ken tweakers.net maar daar kan je niet registreren zonder een betaald emailadres :S

ik heb enkel hotmail en gmail en ben ook niet van plan van email te verandere of ISP aan te spreken.

Bijdrager
    back2mac

Bestaat toch niet ? :wink:

serieus, wat dat betreft vindt ik dit forum UNIEK.

Bijdrager
    mvdenberg
    Bijdrager
    Nick Nack
    Bijdrager
    Florens
    Bijdrager
    error

@ Nick Nack: wat een kinderachtig antwoord op een serieuze vraag.

@ nothing_is_not: je hebt ook nog hccnet.nl – maar daar moet je dan lid van zijn.

Vraag een vriend met een toegestaan emailadres of hij/zij een registratie bij tweakers.net aanmaakt met een login naar jou keuze – wellicht is na registratie je mailadres te wijzigen in je eigen?

Bijdrager
    Ben271185

ik ken tweakers.net maar daar kan je niet registreren zonder een betaald emailadres

Heb je geen e-mailadres van je internetprovider? Ik heb me op tweakers.net geregistreerd met mijn mailadres van Skynet (Belgacom).

Bijdrager
    Barney1985

Als je studeert, mailadres van je uni/hogeschool ?

Bijdrager
    Element

Thanks voor de ideeen.

Wees gerust, ik zoek geen pc forums om de macs te verloochenen. Heb wat uitleg nodig voor de pcs op het werk:)

Ik ga ze eens stuk perstuk uitproberen.

Nogmaals hartelijk dank!

Bijdrager
    trabant
    ”nothing_is_not”

Heb wat uitleg nodig voor de pcs op het werk:)

Netwerk- en Systeembeheerders vonden elkaar o.a. op http://www.mcse.nl. Ik weet niet of dat nog wat is. Ook is er nog het NGN (Nederlands Genootschap van Netwerkbeheerders), maar ik meen dat dat een besloten clubje was.

Kun je je niet met een mailadres van het werk op tweakers.net registreren? Want een digitaal leven met enkel hotmail is wel erg goedkoop. Dat zijn zogezegd geen goede postcodes…

Bijdrager
    Vodka
    Bijdrager
    MonoSynth

het probleem is dat Windows een andere gebruikersgroep aantrekt dan Apple. Dat wordt uiteraard gereflecteerd in de forums. Windows heeft gebruikers, Apple heeft fans. Op Windows-gerichte forums zit je altijd met een overschot aan scriptkiddie-achtige vijftienjarigen en overklok-nerds en meer van die onzin.

Als je GoT (tweakers.net) en zijn gebruikers kent dan is daar wel mee te leven, maar een forum als macosx.nl voor windows-zaken… nee, dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.

Bijdrager
    Element

Dat is een steengoed punt dat je aanhaalt, Monosynth.

Best ironisch als je op het werk een laptop met dubbele processor in je handen geduwd krijgt dat vista draait en thuis je een G3 kan permitteren:D

Nu moet ik zeggen dat je op. ieder forum moet wieden tussen de serieuze en minder serieuze posts en moet je leren kalm blijven tussen ego-gekletter

pffff heb ook helemaal geen zin om regelmatige gebruiken te worden van een windows forum om veel van de bovengenoemde redenen

noodzakelijk kwaad ….?
    Oplossing: ik haal wel mijn eigen recente mac laptop …. maar da’s natuurlijk nog lang niet voor nu.

Wat monosynth aanhaalt zette me weer effe aan het denken …..:)

Bijdrager
    Bolle1961
    ”nothing_is_not”

Hello,

Weet er iemand een tegenhanger voor PCs van MACosx.nl?
    ik ken tweakers.net maar daar kan je niet registreren zonder een betaald emailadres :S

ik heb enkel hotmail en gmail en ben ook niet van plan van email te verandere of ISP aan te spreken.

als het niet perse een forum hoeft te zijn zou ik zeggen, de usenet groepen. alleen is het daar over het algemeen niet zo sympathiek als de forums

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.