7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Vindplaats

Te weinig schijfruimte

Bovenstaande melding krijg ik wanneer ik een bestand wil downloaden. In Finder zie ik onder Apparaten: Macbook Pro (2) en Macbook HD staan. Hoe los ik dit probleem op?

Moderator
    Mac Daddy

Zo moeilijk is dit toch niet? Je schijfruimte is vol en daarom kan je niet meer downloaden. Dus is het een kwestie van schijfruimte leegmaken.:)

Bijdrager
    Wyodor

Nuttige info :

Please note that the zip file is very big (9 Gb compressed, 12 Gb uncompressed!) a download manager is recommended to resume broken downloads and accelerate the download speed

http://www.openfietsmap.nl/downloads/europe

Moderator
    Mac Daddy

Een download manager. Dat is wel heel old school. Elke huidige browser heeft een ingebouwde download manager, dus die info maakt, naar mijn mening, weinig uit.

Het lijkt mij simpelweg een schijfruimte probleem zoals de melding aangeeft, tenzij de topicstarter nog heel veel schijfruimte over heeft.

Bijdrager
    Vindplaats

Door inderdaad diverse bestanden te wissen heb ik meer schijfruimte gekregen. Dank voor jullie reacties.

Inactief
    Anoniem
    Mac op 31 augustus 2016

Een download manager. Dat is wel heel old school.

Haha, ja!

Ik kwam ook pas nog ergens een startpagina tegen. :lol:

Bijdrager
    Beech
    Vindplaats op 31 augustus 2016

Door inderdaad diverse bestanden te wissen heb ik meer schijfruimte gekregen. Dank voor jullie reacties.

Dan heb je dus ook de prullenbak geleegd, toppie.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.