5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Evertson

Te vroeg gejuicht.

Beste Medemaccers,

Gisteren heb ik een vraag gesteld op dit geweldige forum. De vraag was : vandaag ben ik overgestapt van Tiger op Leopard.
    Alles draait perfect behalve printen via de airport. Ik ben geweldig geholpen en aanvankelijk leek een programma “AirportFix” soelaas te bieden. Echter slechts voor korte tijd. Printen via de airport lukt gewoon niet meer.

Gegevens : PowerBook 17 en PowerMac 2 x 2.0 (of zoiets) alles op Leopard, geupdated. Printer : Samsung ML-2010.

Graag jullie advies

Hartelijke groet

Evert Sonneveld

Bijdrager
    utah62

Hoi,

Ik heb ook nog Tiger maar wat was voor jou de reden om over te stappen naar Leopard?

Bijdrager
    Evertson

Goeie vraag,

Ik wilde “bijblijven”. Vanavond schakel ik waarschijnlijk weer terug.
    Onder Tiger liep alles vlekkeloos

Groet

Evert

Bijdrager
    tjetta

Dat vind ik een beetje een rare reden op terug te gaan, dit moet ook makkelijk rechtgezet kunnen worden. Helaas geef je niet al teveel info. Hoe zit je netwerk in elkaar, hoe heb je de printer gedeeld? Zie je de printer uberhaupt wel op de andere Mac? Zit hij op een Mac aangesloten of via een printserver direct op je netwerk?

We kunnen niet alles raden he, dus met een beetje extra info heb je meer kans op een degelijk antwoord denk ik:)

Bijdrager
    Yaris

Ik zie geen reden om niet verder te gaan in je vorige vraag: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=143919

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.