10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    jamm

te veel licht aan zijkanten/bovenkant van mijn 3G iphone!

ik heb last dat er (led)licht aan zijkanten/bovenkant van mijn 3G iphone scherm ook hinderlijk tussen chromerand en glas van mijn iphone doorschijnt. Zit ik een film te kijken zie je constant een extra randje licht mee bewegen:(

Het zou niet mogen en want het was eerst niet dus ik ga er maar mee terug naar de belcompany.
    Zou dat een garantieding zijn?of is het applefabrieksgarantie. En zijn ze verplicht dat ding te repareren?
    Ik heb geen extra verzekering overigens.

groet, Johan

Bijdrager
    Martijn Snels

Als je hem nog geen 14 dagen hebt kan je in principe in de winkel zo een nieuwe mee krijgen gezien de wetgeving. Anders zal je hem moeten laten insturen voor reparatie wat +/- 10 dagen duurt. Plaats hier eens een foto van het probleem dan kunnen wij ook zien wat er mis gaat.

Bijdrager
    Rox_NL
    ”Martijn

Als je hem nog geen 14 dagen hebt kan je in principe in de winkel zo een nieuwe mee krijgen gezien de wetgeving. Anders zal je hem moeten laten insturen voor reparatie wat +/- 10 dagen duurt. Plaats hier eens een foto van het probleem dan kunnen wij ook zien wat er mis gaat.

Dan mag je mij best eens vertellen waar je dat vindt ;).
    Met de iPhone is het zo geregeld dat het toestel volgens T-Mobile DOA is wanneer er niet mee gebeld is. Dan kun je direct een nieuwe krijgen. Is er al mee gebeld? Dan wordt het toestel aangeboden ter reparatie.

/Edit, maar even wat informatie van Consuwijzer er bij gepakt (laat eenvoudig zien wat wel en niet kan/mag in Nederland zonder meteen in de wetsartikelen te vervallen).
    Ruilen of terugbrengen
    Ruilen; geen recht, maar een gunst
    Uw rechten bij een ondeugdelijk product

Bijdrager
    Calpa

Je kunt in ieder geval met je vuist op tafel slaan in de winkel; een toestel mag niet binnen twee weken gebreken gaan vertonen.. en direct na 2 weken een toestel van 500 euro al weer kwijt zijn ter reparatie hoort niet.

Bijdrager
    jamm

thanks voor de replys. ….ik heb het ding al vanaf july.
    foto zou moeilijk zijn om het toonbaar te maken omdat het een dun randje licht is.
    Overigens heb ik een collega die hetzelfde probleem had gelijk bij aankoop.

anyway lijkt de body van de iphone me niet al te stevig omdat ik er geen gekke dingen mee heb gedaan.
    maar als ik tegen de zijkant druk zie je de streep licht verdwijnen.

ik ga zo belcompany bellen en kijken wat ze kunnen doen. zal waarschijnlijk wel opgestuurd worden.
    maarja dat liever dan irriteren aan het mankement.

greetzzz

Bijdrager
    Nelis Infra
    ”jamm”

ik heb last dat er (led)licht aan zijkanten/bovenkant van mijn 3G iphone scherm ook hinderlijk tussen chromerand en glas van mijn iphone doorschijnt. Zit ik een film te kijken zie je constant een extra randje licht mee bewegen:(

Het zou niet mogen en want het was eerst niet dus ik ga er maar mee terug naar de belcompany.
    Zou dat een garantieding zijn?of is het applefabrieksgarantie. En zijn ze verplicht dat ding te repareren?
    Ik heb geen extra verzekering overigens.

groet, Johan

Ik heb exact hetzelfde probleem! Aan de linker zijkant. Ik heb hem online (contractverlening) gehaald, dus I figure dat er voor mij niet zoveel inzit. Meer mensen met dit probleem? En T-Mobile dit laten weten, of niet? Kans op een ‘nieuwe’?

Bijdrager
    Drexciyan

Ik heb dit ook aan de linkerzijde. Daar komt wat licht tussen het scherm in de chromen rand.
    Stoort me verder niet zo, maar zou niet moeten kunnen!

Ook leuk, in het donker als je scherm actief is, de achterzijde bekijken. Zie je bepaalde delen oplichten.
    (Heb een witte iPhone)

Bijdrager
    jamm

lijkt op een structureel probleem. Een collega heeft hetzelfde probleem. Hij stoort zich er niet aan maar ik vind het niet tof.

Een andere collega heeft hem zoals eerder gezegd ook al geruild.

Bijdrager
    G-Force

Bij mijn witte iPhone kwam er zelfs aan de achterkant nog licht doorheen in het donker, zag er wel grappig uit.:) Maar ik stoor me er niet echt aan.

Bijdrager
    menu

Gewoon een beetje zwarte kit in smeren ; )

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.