12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    martijn271

(te?) lage prijs voor iPhone 5

Ik kwam dit tegen op internet. Ik zit er over te denken om er een te halen, maar het lijkt te mooi om waar te zijn! Heeft iemand al van deze actie gebruikt gemaakt of weet iemand of er een addertje onder ’t gras zit??

Ook kwam ik dit tegen; https://www.studentmobiel.nl/iphone-5 –> dan rechtsboven de tele2 Smartmix 300 icm Internet X-Large. Hier eigenlijk dezelfde vraag.. iemand ervaring met studentmobiel?

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me niet goedkoop. € 38 / maand voor 1GB surfen en 300 sms’jes óf 300 belminuten… Ik betaal € 15 / maand en heb 150 belminuten, 10 000 sms’jes en 1GB surfen. Ik woon natuurlijk in België. Misschien liggen de prijzen bij jullie gewoon een stuk hoger…

Bijdrager
    Soulshaker

check op deze link

http://www.trustpilot.nl/review/www.studentmobiel.nl

Dan zie je ervaringen ervan , lijkt me ok

Maar vergis je niet . Je sluit een abo af en je betaald maandelijks 38 euro af

Op twee jaar tijd kom je dus aan 912 euro voor het abo + 49 euro voor de iphone.
    Totaal 961 euro

Koop je daar het toestel los aan , aan 671 euro , kost het je 290 euro minder.
    Maar je hebt dan nog geen contract .
    Het verschil van 290 euro gedeeld door 24 maanden zou 12 euro bedragen.
    Maar heb je daar al een fatsoenlijk contract voor in Nederland ?:D

@Yggdrasil , in Nederland hebben ze Whatsapp etc , die de sms wat verdrongen heeft.
    Daarom zie je ook geen pakket dat 1000den sms aanbiedt.

Dat is anders als bij ons in Belgie , waar SMS nog steeds heer en meester is.
    Enkel imessage onder de iphone gebruikers kom ik wel eens tegen.:)

Bijdrager
    Лукас

Zo goedkoop is ’t abo helemaal niet inderdaad. Maar studentmobiel is wel OK, twee keer probleemloos besteld.

Bijdrager
    martijn271

@yggdrasil hoeveel heb je dan voor de iphone moeten betalen?