12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    martijn271

(te?) lage prijs voor iPhone 5

Ik kwam dit tegen op internet. Ik zit er over te denken om er een te halen, maar het lijkt te mooi om waar te zijn! Heeft iemand al van deze actie gebruikt gemaakt of weet iemand of er een addertje onder ’t gras zit??

Ook kwam ik dit tegen; https://www.studentmobiel.nl/iphone-5 –> dan rechtsboven de tele2 Smartmix 300 icm Internet X-Large. Hier eigenlijk dezelfde vraag.. iemand ervaring met studentmobiel?

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me niet goedkoop. € 38 / maand voor 1GB surfen en 300 sms’jes óf 300 belminuten… Ik betaal € 15 / maand en heb 150 belminuten, 10 000 sms’jes en 1GB surfen. Ik woon natuurlijk in België. Misschien liggen de prijzen bij jullie gewoon een stuk hoger…

Bijdrager
    Soulshaker

check op deze link

http://www.trustpilot.nl/review/www.studentmobiel.nl

Dan zie je ervaringen ervan , lijkt me ok

Maar vergis je niet . Je sluit een abo af en je betaald maandelijks 38 euro af

Op twee jaar tijd kom je dus aan 912 euro voor het abo + 49 euro voor de iphone.
    Totaal 961 euro

Koop je daar het toestel los aan , aan 671 euro , kost het je 290 euro minder.
    Maar je hebt dan nog geen contract .
    Het verschil van 290 euro gedeeld door 24 maanden zou 12 euro bedragen.
    Maar heb je daar al een fatsoenlijk contract voor in Nederland ?:D

@Yggdrasil , in Nederland hebben ze Whatsapp etc , die de sms wat verdrongen heeft.
    Daarom zie je ook geen pakket dat 1000den sms aanbiedt.

Dat is anders als bij ons in Belgie , waar SMS nog steeds heer en meester is.
    Enkel imessage onder de iphone gebruikers kom ik wel eens tegen.:)

Bijdrager
    Лукас

Zo goedkoop is ’t abo helemaal niet inderdaad. Maar studentmobiel is wel OK, twee keer probleemloos besteld.

Bijdrager
    martijn271

@yggdrasil hoeveel heb je dan voor de iphone moeten betalen?

ik was vergeten de link erbij te plaatsen van de 3-daagse actie van Vodafone; http://www.iphoneclub.nl/248656/stuntactie-iphone-5-bij-heropening-vodafone-winkels-in-meerdere-nederlandse-steden/

maar nou baal ik enorm en ben ik ook nog eens een beetje boos nu ik vanochtend dit tegen kwam;
    http://www.iphoneclub.nl/252670/vodafone-wijzigt-stuntactie-van-24-maanden-naar-12-maanden-korting/

zit ik netjes te wachten tot de actie bij mij in de buurt komt, wordt de actie zo sterk versoberd dat het bijna geen actie meer is! Bij andere providers kun je voor dat geld ook een prima abbo afsluiten én iPhone 5 gratis..

Erg jammer!

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Soulseeker

Vandaar dus dat ‘whatsappen’ opgenomen is in het woordenboek ginder!:lol:
    Dan vind ik het wel een mooie deal. Je betaalt namelijk nauwelijks iets voor je iPhone.

Ik heb gisteren zevenhonderd ballen neergelegd voor mijn 5. Al had ik wel compensatie door de verkoop van mijn 4S en nog wat accessoires.

Bijdrager
    Koning Frank
    Yggdrasil op 01 juni 2013

Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me niet goedkoop. € 38 / maand voor 1GB surfen en 300 sms’jes óf 300 belminuten… Ik betaal € 15 / maand en heb 150 belminuten, 10 000 sms’jes en 1GB surfen. Ik woon natuurlijk in België. Misschien liggen de prijzen bij jullie gewoon een stuk hoger…

Ja, prijzen zijn in Nederland kennelijk hoger. Ik betaal 17 euro voor 1gb, 300 bel/sms. En dan heb ik het nog goedkoop.

Bijdrager
    Soulshaker
    Yggdrasil op 02 juni 2013

@ Soulseeker

Vandaar dus dat ‘whatsappen’ opgenomen is in het woordenboek ginder!:lol:
    Dan vind ik het wel een mooie deal. Je betaalt namelijk nauwelijks iets voor je iPhone.

Ik heb gisteren zevenhonderd ballen neergelegd voor mijn 5. Al had ik wel compensatie door de verkoop van mijn 4S en nog wat accessoires.

I know your pain , want de dag ervoor de jouwe heb ik ook 700 ballen neergelegd voor de mijne.:lol:
    Intussen heb ik 250 ballen terug voor mijn iphone 4

Bijdrager
    Yggdrasil

Mooie prijs nog. Ik heb nog 460 euro weten te krijgen voor mijn 4S (incl. hoesje én dock)! Fijn toestel zeg, die 5! Supersnel, superstrak én nu ook 5Ghz Wi-Fi blijkbaar!

Bijdrager
    Soulshaker

Ook nog een mooie prijs voor je 4s:)
    De 5 is inderdaad een pracht van een gsm.
    Sneller , geen haperingen en weer een ok accu:)
    Maar vooral de kleurweergave ervan is een pak beter !

Bijdrager
    Yggdrasil

Ja hé? Dat viel me ook op. Ik heb er nu wel zo’n matte sticker opkleven tegen vetplekken maar de icoontjes geven een feller kleur lijkt me. Die batterij ben ik ook erg over te spreken. Mijn 4S hield het amper een dag uit. Ik ben gisteren gaan slapen met 86 % batterij (geen lading meer sinds 12u ’s middags).

Bijdrager
    martijn271

Maar hoezo is 38 euro niet goedkoop? Als je kijkt naar bijvoorbeeld KPN rekent voor 100 belminuten en 250 mb p/m al 51 euro! (iphone 5 toestellease)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.