12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    chonazz

Te Koop sata HD 160 gig

Beste mensen!

Ik heb gistere een verschrikkelijke stommiteit begaan en heb een foute HD gekocht! Ik dacht dat het een IDE ATA was, maar het blijkt een Maxtor Sata te zijn..
    Het is een schijf van 160 gig.
    Deze past dus niet in mijn G4! En is enkel compatibel met een G5
    Ik heb ze 113 euro betaald!

http://www.forcom.Be

Is er iemand die in de buurt van antwerpen woont en die een nieuwe schijf nodig heeft!
    Of is er iemand die verder weg woont en ze bij me thuis wil komen ophalen?
    Ik rij zelf niet met de auto dus brengen is beetje moeilijk!

Als er vragen zijn…Vuur maar

Groetjes
    Jonas

Bijdrager
    boekeloo

Gewoon even terug naar de winkel en omruilen??

Bijdrager
    chonazz
    ”boekeloo”

Gewoon even terug naar de winkel en omruilen??

Nee, ze nemen ze niet terug, en ze hebben geen IDE hardeschijven..
    Ik heb de Verpakking al geopend, het zijn nogal onvriendelijke mensen!

Bijdrager
    suicide

Ik weet niet hoe het in belgie geregeld is, maar in nl moeten ze tot een aantal dagen na aankoop die schijf gewoon tergnemen en je je geld teruggeven.
    Ook al is de verpakking geopend geweest.

Bijdrager
    zakalwe

Je kan natuurlijk ook een Serial-ATA PCI kaartje kopen… Je moet wel even uitzoeken welke geschikt zijn voor de Mac.

Bijdrager
    suicide
    ”zakalwe”

Je kan natuurlijk ook een Serial-ATA PCI kaartje kopen… Je moet wel even uitzoeken welke geschikt zijn voor de Mac.

Geld groeit niet aan bomen, ook in belgie niet denk ik:D
    Ze hebben die schijf simpelweg terug te nemen.

Bijdrager
    chonazz
    ”sigterm”
    ”zakalwe”

Geld groeit niet aan bomen, ook in belgie niet denk ik:D
    Ze hebben die schijf simpelweg terug te nemen.

Ok, ik zal de hele schiedenis ff uitleggen!
    Ik bestelde dus een HD en heb bij de bestelling gevraagd of de schijf maccompatibel was… Ze zeiden van niet! Maar ik heb hier dan nog verschillende mede maccers gevraagt of dat wel klopte! En zij zeiden dus dat het wel zou moeten gaan…
    Maar ik had me dus vergist en dacht dat het over een maxtor IDE schijf ging..
    Ik bel dus naar de winkel en zeg dat ik de schijf toch wil bestellen..
    Ben ze gaan halen..

Ze vinden dat ze me gewaarschuwd hebben en dat ze m niet moeten terug nemen!

heel dom van me.. maja

Bijdrager
    suicide

Schijf bevalt niet, doet het niet in je machine…. klaar…. je hebt RECHT om je geld terug te krijgen.

Bijdrager
    bruno

De prijs van zn satapci kaartje valt wel mee. en het is een stuk sneller! geen verkeerde investering, tenzij je hem natuurlijk voor backup gebruikt.

Verder zijn alle schijven mac compateble!!! dus ze hebben je niet goed voorgelicht! Als ze nou hadden gezegd dat het een sataschijf is en dat het daarom niet in je mac kan, of hadden gevraagd of je een satapci kaart had, dan wist jij ook dat het om een sata schijf ging. Beetje bot om gewoon te zeggen “nee, kan niet.” buiten dit horen ze gewoon je geld terug te geven. Of met een oplossing te komen voor jouw probleem (kostenloos.)

Bijdrager
    chonazz

Leuk dat jullie me zo steunen!
    Ik heb naar de firma ff een mailtje gestuurd dat zij mijn geld terug moeten geven.. En anders ff klacht indienen..
    Maar kreeg net een mailtje van iemand die een ata 120 gig gekocht had voor in een g5 en die past daar dan weer niet.. dus we gaan gewoon ruilen!
    Lijkt me ook een goeie opslossing…

Nog even over dat kaartje dat ik nog zou kunnen kopen?
    Hoeveel schatten jullie de prijs van zo’n dingetje?

grooeeeten…

Bijdrager
    bruno

50 euro

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.