9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroenimo

Talen probleem

Ik heb een probleem met de talen op mijn Powerbookje
    Ik heb mijn systeem overgezet van mijn oude iBookje naar mijn Powerbookje via de service die je krijgt als je een nieuw systeem installeerd.
    Ik had op mijn iBookje het systeem in het engels staan maar nu op mijn Powerbook heb ik het op nederlands staan
    Wat gebeurt er nu : als ik een document op sla in mijn documenten map dan maakt het systeem een nieuwe map aan en heb ik een documents en een documenten map en dat gebeurt dus bij alle mappen
    Ook de Library(Bibliotheek) en dat resulteerd dat opeens al mijn instellingen niet meer geladen worden.
    Hoogst irritant

Wat moet ik nou doen? al mijn folders hernoemen? of heeft iemand hier een andere(betere) oplossing voor

Bijdrager
    hansenonline

misschien helpt het om in finder voorkeuren>geavanceerd> toon alle bestandextensie uit te zetten. bij mij werden toen alle mappen nederlandstalig weergegeven. verder zou ik niets weten, succes er mee.

daan.

Bijdrager
    Oppie

Misschien de taal weer naar het Engels brengen, herstarten, en nu de Nederlands selecteren en ook weer herstarten, en dan nog eens permissies herstellen.
    Dan zou je toch van de oude, hardnekkige taalinstellingen af moeten zijn.

Bijdrager
    jeroenimo

Geloof dat het nu goed is ! bestand extensies uit gezet en nu heb ik geen probleem meer gehad ..
    Dus Daan zijn idee was goed .
    Zou bij god niet weten waarom …..

Bijdrager
    maceddy

Als je even de zoekfunctie had gebruikt had je dit ook gevonden:P
    Is al vaker ter sprake gekomen…..

Bijdrager
    Oppie

Ja grappig Jeroenimo, ik dacht dat die optie voor jou toch wel erg bekend moest zijn en ergo al geprobeerd had:wink:

Bijdrager
    michelvdb

LOL:D

Bijdrager
    jeroenimo
    ”Oppie”

Ja grappig Jeroenimo, ik dacht dat die optie voor jou toch wel erg bekend moest zijn en ergo al geprobeerd had:wink:

Nee het was niet in mij opgekomen …….
    Maar dat doet er niet toe .. Mijn macje doet weer normaal

Ik weet dus ook niet wat bestand extensies te maken hebben met de namen die de folders krijgen ..

enfin Ik blij en jullie je lolletje;)

Bijdrager
    Oppie

Volgen mij weet niemand dat precies; feit is wel dat Darwin (de UNIX kernel) Engelstalig is, en dat Engels komt af en toe door de localized schil heen.
    Maar we zullen niet meer :lol: -en…:wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.