10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    vutakat5

Takenlijst synchroniseren

Ik ben op zoek naar een oplossing om mijn takenlijst te synchroniseren tussen mijn Mac en iPhone. Momenteel gebruik ik de takenlijst in Mail. Helaas synchroniseert deze niet met iPhone.

Hopelijk heeft iemand van jullie een goed oplossing hiervoor.

Alvast bedankt

Bijdrager
    Sascha

Ik abonneer me op dit topic want hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.

Moderator
    Mac Daddy

Ik gebruik Things op mijn Mac en weet dat er een iPhone versie voor is. Dit is een geavanceerd to do programma en ik vind het uiterst handig programma. Als ik een iPhone heb, dan komt ie daar ook zeker op.

Maar je kan die taken niet standaard via de agenda instellingen laten synchroniseren?

Bijdrager
    Star65

Inderdaad, Things is the way to go.
    (Er zijn natuurlijk nog wel alternatieven te vinden)

Bijdrager
    wido

Maar je kan die taken niet standaard via de agenda instellingen laten synchroniseren?

Nee, en dat snap ik echt niet. Taken in mobileMe, taken in iCal, maar niet in Calendar in iOS…

Bijdrager
    wido

En o ja, ik gebruik ook Things, en dat werkt perfect. Je moet daarvoor wel twee keer dokken, een keer voor het programma op de Mac en een keer voor in iOS.

Moderator
    Mac Daddy

Dat is waar ja. Ze zouden een keer met een bundel moeten komen. Ben je gelijk in 1 keer klaar.

Maar het best wel raar dat Apple dat niet erin heeft zitten.

Bijdrager
    vutakat5

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb het programma Things bekeken. Het ziet er aardig goed uit. Maar ik vind 50 euro wel erg duur voor een To-Do programma. Daarbij moet je ook nog 7,99 voor de iPhone applicatie betalen.

Inactief
    Anoniem

evernote! je kunt notities maken in verschillende notebooks, en er bijv todo-tags aanhangen. of gewoon verschillende todo-notebooks aanmaken (zoveel je wil). synct naadloos en direkt en kost helemaal niks.

Moderator
    Poezenbeest

Things is inderdaad fantastisch en de sync met de iPhone en de iPad werkt prima. Het is voor mij de lifhack van het jaar, ik krijg nu dingen echt gedaan, die ik anders liet liggen, gewoon om de lol van het afvinken.

50 euro is inderdaad prijzig, ik heb voor de desktop-versie dan ook niet het gevraagde geld neergelegd, misschien doe ik dat ooit nog eens.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.