5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Statics

Taken in ical via iSync naar Nokia E61

Ik ben van plan om een Nokia E61 te kopen.

Nou is mijn vraag als ik hem synchroniseer met isync of hij naast de contactpersonen (apple adresboek) en de afspraken (ical) ook de mee taken synchroniseerd?

Zo niet dan maak ik mijn taken aan met notities op de Nokia E61 maar als ik deze synchroniseer met men apple waar komen deze notities te staan (in apple plaknotities)?

Bijdrager
    jha

Ik heb zelf een E70 (technisch grotendeels gelijk) en via een plugin verloopt de synchronisatie via iSync probleemloos. Er is alle reden om ervan uit te gaan dat het met de E61 ook zo gaat. De taken komen in de agenda/kalender te staan op je telefoon, als activiteiten zonder specifieke datum en tijd en komen elke dag terug op je agenda (totdat je ze verwijdert natuurlijk).

Bijdrager
    J.

Ik heb ook den E61. Gewoon de isync plugin installeren en alles werkt. Alleen heb ik momenteel wel een bugje als ik iets ingeef op mijn gsm en hij zet dat dan als afspraak ofzo, dan is het altijd een uur vroeger in ical.

Bijdrager
    diotav

Zojuist de E61 ontvangen en meteen de iSync plugin gedownload. Enig probleem is dat ik echt niet weet hoe ik dit moet installeren?! Iemand die een stap voor stap uitleg kan geven? Het is trouwens wel een supergeil toestel!

Bijdrager
    diotav

Nevermind .. het is gelukt! Nog tips voor software behalve Salling Clicker?:wink:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.