5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    B-mac-fan

tags van nummer aanpassen

Hoi,

Ik heb een iPod Touch besteld en ben nu dus bezig om bij (bijna) alle nummer’s die ik in iTunes heb, de album hoezen bij te krijgen. Dit heb ik gedaan door een nummer op te zoeken in de iTunes Store en dan het album, de artiest en de naam over te typen in mijn iTunes bibliotheek en dan te klikken op: Zoek album cover.

Dit werkt bij bijna alle nummer’s. Maar bij sommige krijg ik de melding dat er geen albumhoes gevonden kan worden…

Weet iemand hoe dat kan? Want in de iTunes Store staat toch echt een afbeelding bij dat album en ik heb de naam, artiest en album-naam zeker goed over getypt…

Bij voorbaat dank!

Bijdrager
    jimeh

anders zoek je op google de goede album afbeelding en sleep je die naar de plek waar die afbeelding zou moeten staan :wink:

Bijdrager
    B-mac-fan

@j1mmyarts: Ja dat kan ook, maar dan krijg je toch weer een andere/mindere kwaliteit…

Bijdrager
    Xcode

Bekijk deze site even, even via Google op ‘size album cover iTunes’ zoeken doet wonderen (wou het formaat voor je opzoeken).

Bijdrager
    N-Freak

Ik doe dit al sinds ik iTunes gebruik. Heb altijd (bijna) alles op orde. Dus de covers op goeie kwaliteit en alle info goed ingesteld.

Ik doe de covers gewoon via google en cover search engines.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.