1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Free_ltd

Tags gedeede foto's

Geachten:-)

Mijn vrouw en ik gebruiken de foto-app op onze devices en werken volledig via iCloud-bibliotheek. Handig.

Maar wij delen ook enkele mappen, zoals alle foto’s van ons zoontje zodat we dit in een gedeelde map hebben en maar hoeven te slepen naar onze eigen app zodat we beiden toch alle foto’s hebben. Idem voor bv vakanties en dergelijke.

Dit ging eigenlijk al bijna een jaar goed, maar de laatste 2 weken niet meer. Het plaatsen en afhalen is geen probleem, maar de tags (datum en tijd) kloppen niet altijd. Wel van de foto’s die ik naar de gedeelde map zet, maar degene die mijn vrouw zet, kloppen niet allemaal.
    Daarnet nog een 50-tal foto’s die zij deze morgen in de gedeelde map heeft gezet via haar iPhone. Ik sleep ze naar mijn album en dan staan er een 10-tal niet in de juiste volgorde. Als ik dan naar info ga kijken, staat er de datum van vandaag terwijl die foto 3 dagen geleden is getrokken. Met filmpjes die ze maakt is het allemaal fout. En bij de foto’s telkens enkele.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Want gewoon vreemd dat hij dit zelf veranderd naar de dag van plaatsing in de gedeelde map.

Thanx.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.