6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    dennis

Tabs in Safari

Echt geweldig die tabs in Safari (v62)!!
    Alleen als je een nieuwe tab aanmaak (met apple’tje T) wil ik dat het venster meteen naar mijn homepage gaat.
    Hoe doe ik dat??

Dennis

Bijdrager
    ArthurZZZ

Waar heb je het gedownload? Ik wil ook ff ermee spelen!! Ik kan dus duidelijk geen antwoord geven op je vraag:P

Bijdrager
    dennis

Ik moest ff zoeken, maar kheb em (erg handig die geschiedenis in Safari!)

http://www.deepapple.com/downloads/?oid=601

Erg vage site, maar hij werkt! Je moet met Safari Enchancer de debug aan zetten en dan in dat menu ‘Tabbed Browsing’ aanzetten.

Werkt perfect!

Dennis

P.S. Hoe kan je snel van tab veranderen??

Bijdrager
    Ruben
    ”dennis”

P.S. Hoe kan je snel van tab veranderen??

Door er op te klikken.:-P

Maar je wil waarschijnlijk meer iets als Shift+Apple+Cursor links/rechts om te wisselen? Had je trouwens in het “Window” menu kunnen vinden, zo heb ik het ook gevonden.:wink:

Bijdrager
    dennis

Ow, daar zat ie dus, had er over heen gekeken :o
    Khad ook al gekeken bij Keyboard en Mouse shortcuts bij “Debug”, zeker ook te snel gekeken daar :wink:

Dennis

Bijdrager
    dennis

Kheb nog een klein probleempje in Safari, elke keer als ik een pagina laad zegt Safari dat er elke keer 1 error was.
    Als ik in de “Activity window” kijk staat er :

file:///Volumes/Safari%20Enhancer%20Install/Safari%20Enhancer.app/Contents/Resources/html4.css doesn’t exist.

Erg leuk dat ie het even meld, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ie dat niet meer zegt?? Staat niet zo mooi elke keer een error onderaan je scherm :?

Dennis

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.