18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Table Height

Hoi iedereen,

Ik ben bezig met een site voor een ‘klant’

Het lukt aardig maar ik heb nu het probleem met de tabel. Deze wil ik namelijk 100% hoog hebben. Dus dat hij heel de hoogte van het browser venster gebruikt.
    Ik heb dit met min-height en alles geprobeerd maar dit had ook geen enkel effect.

Kan iemand mij helpen???

ps: die marquee-tag gaat er nog uit en wordt vervangen door Flash:wink:

Bijdrager
    Faan

Drop de tabellen en werk met div en css… bespaart je veel moeilijkheden.

Geblokkeerd
    Anoniem

min-height gaat inderdaad niet werken… en tabellen is eigenlijk af te raden.
    Die simpele achtergrond die jij gebruikt kun je het best met CSS plaatsen.

Zoals bijvoorbeeld;
    [code:1:351018396d]#wrapper {
    background: #e2e2e2 url(http://www.linknaar.nl/plaatje.jpg) repeat-y top center;
    }[/code:1:351018396d][/list]

Inactief
    Anoniem

Is er echt geen enkele mogelijkheid om het met tabellen te doen? Aangezien ik er al redelijk veel werkt ingestoken heb:(

Bijdrager
    Faan

Redelijk veel werk? Voor hetgeen je op die link plaatste? Dat is toch snel in 5 minuten in elkaar gesmeten, zelfs zonder tabellen???

Bijdrager
    mini11

mischien een beetje offtopic maar wat vinden jullie van deze websites?
    beiden nog under construction.

Portfolio

voor een muziek vereniging

Moderator
    Night

Over ‘La musica’: Ik vind de volgorde van de tabs een beetje onlogisch. Verder doet hij vrij kaal aan…
    Nou ben ik een groot voorstander van minimalisme; website wqorden al te vaak volgepropt, maar dit keer slaat de wijzer de andere kant op. Veder zou ik proberen te witte tekstvlakken allemaal een beetje even groot te houden, dat oogt rustiger bij het switchen tussen de tabs.

Bijdrager
    mini11

thnx, er moet nog een beetje content in. en de tabs ga ik nu direct veranderen.:)

Bijdrager
    aerosoul

@MacApp
    Wil je:
    – geen tabellen gebruiken maar divs/css
    – Geen comic sans gebruiken waarom niet: -> http://bancomicsans.com/ en dat is nou een maal waar.
    – Geen borders aan je tabellen meegeven. Het lijkt wel ’n frames website. Probeer dit te vermijden. Geef je headers is een andere tint blauw bijvoorbeeld.
    – Die citroen, mooi plaatje, maar zoek iets anders. Deze is al wel heel vaak gebruikt en begint nogal cliche te worden.

@mini11
    Waarom is die muziekwebsite variabel in breedte? Dit komt niet echt te goede van de layout. Verder wil ik je voor beiden adviseren om het even spannender te maken. Er zit in allebei geen leven (qua kleuren).

Bijdrager
    mini11

ik heb het variabel gemaakt zodat het ook op grotere schermen goed te bekijken valt. dat meer “leven” daar ben ik het 200% mee eens, maar hoe?

Inactief
    Anoniem
    ”aerosoul”

@MacApp
    Wil je:
    – geen tabellen gebruiken maar divs/css
    – Geen comic sans gebruiken waarom niet: -> http://bancomicsans.com/ en dat is nou een maal waar.
    – Geen borders aan je tabellen meegeven. Het lijkt wel ’n frames website. Probeer dit te vermijden. Geef je headers is een andere tint blauw bijvoorbeeld.
    – Die citroen, mooi plaatje, maar zoek iets anders. Deze is al wel heel vaak gebruikt en begint nogal cliche te worden.

De klant wil het hebben zoals het nu ongeveer is. Die citroen en alles ging er toch nog af aangezien dit de standard inhoud van e107 is:P

Ik ga vanavond of morgen eens met de div’s aan de gang.

Bijdrager
    mini11

mischien heel brutaal maar wat vraag je voor zoiets?

Bijdrager
    Vintendo

Als we da toch offtopic gaan wat vinden jullie van deze

Klik[/url]

Inactief
    Anoniem
    ”mini11″

mischien heel brutaal maar wat vraag je voor zoiets?

Ik sponsor hun club nu en hun maken reclame voor mij:D Deze site is volledig gebaseerd op een CMS. Dit is ook voor mij om te kijken hoe dat werkt etc.

Maak jij dan ook sites? Laat er dan eens eentje van jou zien:D

Bijdrager
    mini11
    ”mini11″

mischien een beetje offtopic maar wat vinden jullie van deze websites?
    beiden nog under construction.

Portfolio

voor een muziek vereniging

ja ik maak ook websites, flyers ect. hier is wat werk van mij.

Bijdrager
    TabHii

waarvoor laat je hem op de hoofdpagina refreshen naar /wordpress/ ???
    Ik vind het irritant!

Bijdrager
    mini11

dit is een vernieuwde website, er staan nog oude bestanden op. zodra deze helemaal af is, verwijder ik de oude bestanden en dan kan wordpress in de main dir. snap je wat ik bedoel?:D

Bijdrager
    TabHii

ja, OK

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.