10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    CorMac

tabbladen wisselen met Magic Trackpad

Weet er iemand of het mogelijk is om tabbladen te wisselen door een gesture of door een toets+gesture te gerbuiken?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Het was toch met drie vingers naar beneden sliden? Of van rechts naar links?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Sorry ik zie dat dit in Firefox de manier is:

Using a hidden setting you can switch tabs in Firefox by making a twisting motion with your fingers.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik kan mijn eigen posts niet editen dus dan maar in drie delen:

Dit is de algemene gesture van Apple zelf (dus waarschijnlijk ook Safari)

Swipe:
    Using three fingers, brush left and right along the Multi-Touch surface to page forward and back.

Bijdrager
    CorMac

Dat is pagina verder en terug, maar niet tabblad verder of terug.

Bijdrager

CRTL + Tab om van tablad te wisselen.

Bijdrager
    CorMac

@[email protected]: Ook goed om te weten. Maar the main thing was eigenlijk om te weten of het met de Trackpad ging via een gesture of toets+gesture—> eerste post.

Bijdrager
    CorMac

Niemand?

Bijdrager
    Vinhelper

Werkt MagicPrefs of iets dergelijks niet voor het Trackpad?

Of is er misschien een andere versie voor?

Want als het niet via Systeemvoorkeuren kan, moet je er een thirdpartytool voor hebben.

Bijdrager
    CorMac

Nog niet van gehoord, zal dat eens opzoeken dan.

Edit: Er staat dat het voor de magic mouse is, dus waarschijnlijk zal het voor de trackpad niet werken. Daarbij mas ik een tweet op die pagina van iemand die zei dat MagicPrefs problemen veroorzaakte bij zijn trackpad (welke trackpad weet ik niet:)) Dus MagicPrefs is (voorlopig) ook geen optie.

Het zou makkelijk zijn moest er een gesture voor zijn vind ik, wie weet komt dit nog.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.