4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Aglaea

Taal ITMS

Hallo iedereen, een vriendin van mij heeft zich aangemeld bij de ITMS. Als zij via iTunes daarop inlogt echter, dan is alles in het Engels. Zij wil graag de store in het Nederlands hebben, zij en ook ik vinden echter geen manier om de taal aan te passen. Kan iemand vertellen hoe dit mogelijk is? Alvast bedankt voor de reactie.

Verder zoekt ze trouwens naar Nederlandse audioboeken, bijvoorbeeld van Harry Potter. Weet iemand of die in de store zitten?

Bijdrager
    Buzz

De Nederlandse iTunes Store is er alleen in de Engelse taal, en audioboeken zijn er ook alleen in het Engels en Spaans te krijgen.

Bijdrager
    CalmCruiser

Engels is de taal van de winkel, je kunt iTS software wel in het Nederlands krijgen maar de winkel is in het Engels.

Bijdrager
    Aglaea

Lekker dan. In Nederland is dat niet echt een groot probleem, alhoewel die vriendin van mij er niet zo blij mee is, maar de meeste Nederlanders spreken redelijk Engels. Alleen die Nederlandse audioboeken lijken mij het minste… Voor mij in ieder geval een reden om anti-ITMS te blijven.

Bedankt voor de reacties!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.