15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    iAgree

T610 fabrieks thema’s en foto’s verwijderen, kan dat ?

Hallo daar , een vraagje over m’n t610, ik heb gemerkt dat er een stapel foto’s in zitten die niet te verwijderen zijn( vanaf fabriek erop gezet ) waar ik echter in het geheel geen gebruik van maak, die wil ik dus graag verwijderen kan dit en zo ja hoe en/of waarmee ??
    Als dit ook voor de themes geld , feitelijk dezelfde vraag ;-).

Het zou redelijk wat ruimte schelen op m’n tel die toch al niet zoveel ruimte heeft , ik zie liever een foto van de persoon die me belt dan van een vlinder ofzo iets;-)

Bijdrager
    ThomasL

Precies het zelfde probleem! Zelf met een complete reset wil het niet weg?

Bijdrager
    addyboy
    ”ThomasL”

Precies het zelfde probleem! Zelf met een complete reset wil het niet weg?

mij is het gelukt, de plaatjes te verwijderen.. even op google zoeken en je vindt het wel.. tis iets heel vaags.. iets van een masterreset en dan alles uploaden totdat alles helemaal vol zit tot op de laatste bit, en dan de plaatjes openen en dan is er te weinig ruimte voor de plaatjes, daar kwam het ong. op neer.. maar kijk toch maar op google

Bijdrager
    Urbin Design

LOL ik heb er maar twee die niet weg willen. Vaag dit ?:?

Bijdrager
    iAgree

ff zoeken naar een linkje dus;-)

Bijdrager
    ThomasL
    ”djdata”

ff zoeken naar een linkje dus;-)

heb al een tijdje gezocht maar kan nog steeds niets vinden.

Bijdrager
    iAgree

nee ik ook niet , wel bergen themes en spellen maar niets over het vewijderen van fot’s en dergelijke.:cry:

Bijdrager
    2manydjs

Dit is de 13 seconds trick.
    Volgens mij moet je een master reset doen (alles dus weg) dan 13 sec. wachten en dan de accu eruit trekken.
    Voordat je dit probeert raad ik je aan het even te checken op het forum van http://www.esato.com/ .
    Succes

Bijdrager
    ThomasL

Bijdrager
    iAgree

Ik heb het idee dat het wat risico’s met zich mee brengt en lang niet altijd werkt ,de 13 sec truuk dus, ik denk dat ik het maar niet doe , ben blij dat me tel het goed doet nu en dat wil ik ook zo houden, ik zou liever een soort soft ware manier zien waarmee je de geluiden en pic’s kunt verwijderen die standaard vast gebakken zitten in de t610.

Bijdrager
    Urbin Design

Kan iemand mij meer informatie geven over het veranderen van het hoofd menu van de T610.
    Ik wil de standaard images in mijn menu terug.

En niet tegen die rottige T kijken van de provider.
    IK heb mijn 2de 610 moeten laten unlocken omdat ik mijn huidige toestel in het water heb laten vallen.

Waar kan ik dit het beste mee doen?

Bijdrager
    iAgree

Het eerste wat in me opkomt is terug naar fabrieks instellingen , maar dan veranderd niet alleen je afbeelding maar als word dan gereset ik weet niet of je dat wel wilt, verder kun je ff kijken in mijn afbeeldingen , daar kun je alles wat plaatjes betreft instellen volgens mij.

Bijdrager
    Urbin Design

Ik ben eruit. de 13 sec trick werkt alleen bij oudere modellen.
    @ Data, het gaat om het reklame logo van t Mobile en dat rotte gifje wat erin blijft staan.

Ik moet hem laten flashen… klinkt wel heftig maar betekent: Van de nieuwe software laten voorziern. De software die er nu instaat komt rechtstreeks van de fabriek en gemaakt voor T ford.

Even ergens een foute zaak vinden, waarschijlijk dezelfde die ook voor mij het simlock gekraakt heeft.

Dan heb je de stnd Iconen in het menu weer terug. Ik haat reklame op en in mijn telefoon.

Bijdrager
    iAgree

Ahh ok , ja ik haat dat ook , ik heb zelfs meet zo’n plastic roer lepeltje het vodafon logo er af lopen krassen dus ik weet wat je bedoelt, maar kun je niet gewoon een andere desktop picture kiezen , ik heb gewoon de het amsterdam logo voorop en heb m nooit laten flashen ofzo iets dergelijks.

Bijdrager
    Urbin Design

Ja uiteraard staat er bij mij een doodskop op het display en alles wat met de T mob te maken heeft staat uit. Maar goed voor een 10 € heb ik delaatste software van Sony Ericsson zelf…. En heb ik mijn wereldbolletje met T610 weer in mijn hoofd menu staan…

8)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.