6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jkazius

T610 – afbeeldingen onbereikbaar?!?!?!

Ik stond vanavond naar the fun lovin’ criminals te kijken en luisteren in Paradiso en ik wilde hier een foto van maken en deze mms’en. Toen gebeurde het: de foto die ik had gemaakt wilde ik even roteren voordat ik hem ging versturen, maar tijdens het roteren ging er iets fout, de telefoon herstarte zich en sinds dat moment kan ik met geen mogelijkheid meer in mijn afbeeldingen map… Ik heb nog wel een backup van alle icons kunnen maken via bluetooth, maar wijziginen in de afbeeldingen doorvoeren en / of bestanden wissen (wellicht heb ik last van een corrupte afbeelding) kan ik wel vergeten. Ik kan nog wel foto’s maken en opslaan, maar ze dus niet bekijken; op het moment dat ik mijn afbeeldingen map wil openen slaat de t610 op tilt en gaat ie zichzelf herstarten… wie helpt?

Bijdrager
    EagerB0bNerd

ik heb ook wel eens gehad dat ie in “een loop” zat.
    Hij reageerde niet meer op de joystick of toetsen en herstartte steeds.
    Ik heb de batterij en sim eruit gehaald en toen deed ie het weer.
    Als je vaak last hebt zou je je firmware kunnen updaten, misschien dat het helpt.

Bijdrager
    jkazius

Ik heb de batterij en de sim eruit gehaald, maar zonder resultaat. Ik kan nog steeds mijn afbeeldingen map niet openen… Firmware updaten? Hoe doe ik dat?

UPDATE:
    Mijn collega kwam zojuist met een interessant verhaal:
    Waarschijnlijk is die ene afbeelding tijdens het roteren beschadigd geraakt, waardoor er geen fatsoenlijke thumbnail gemaakt kan worden door de telefoon terwijl ie de afbeeldingen map opent. Probeer via bluetooth op je iMac eens wat afbeeldingen te verwijderen…

Mijn vraag nu: hoe verwijder ik via bluetooth afbeeldingen uit mijn afbeeldingen map op de t610? Ik kan volgens mij alleen bestanden kopiëren en niet verwijderen toch? Hij kan het op zijn windows xp machine wel…:(

Bijdrager
    2manydjs

Je kan alles terug zetten naar de standaard/fabricage instellingen.
    Maar het lijkt me wel even de moeite waard om te kijken of je het bestand niet via een PC kan verwijderen.
    Je kan zelfs proberen of het met VirtualPC lukt, mocht je dat hebben.
    Via mac software kan je in iedergeval niet dat bestand verwijderen..

Je firmware updaten kan alleen bij SE service points; in bijv. Amsterdam is dat Teleworld in de Kinkerstraat.
    Maar als dat bestand echt corrupt is, hoeft een firmware update niets op te lossen.

Bijdrager
    Ganymedus

Je kunt helaas niet de foto verwijderen via je mac en bluetooth.

Omtrent de firmware update, die kan het verkrachtte bestand natuurlijk niet meer herstellen, echter wat je ook in je achterhoofd moet houden, als je een t-mobile versie hebt, kun je geen firmware update krijgen bij een SE servivepoint.

Overigens, goede muzieksmaak :)

Bijdrager
    jkazius

Hij doet het weer! Het was dus inderdaad een kwestie van een corrupt bestand in de afbeeldingen map, waardoor de map niet meer te benaderen was, maar gelukkig is de rotte plek uit de draadloze bluetooth appel verwijderd! Wat alleen wel jammer is, is dat er een PC (de laptop van mijn broer) voor nodig was…

“Die Mac van jou die kan toch alles?”

Steve, help us out on this one with more advanced bluetooth options in Panther!!!:P

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.