17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    StephenN

T-Mobile verbinding valt steeds weg op iPhone X

Meer mensen die hier last van hebben? Sinds ik mijn X heb, valt de verbinding vaak na 5 – 15 minuten weg en kan ik het betreffende nummer ook niet meer terugbellen. Zelf ben ik dan ook onbereikbaar. Alleen het volledig uit- en weer aanzetten van de iPhone helpt dan.

Ik heb al verschillende keren met T-Mobile gebeld; daar hebben ze er geen verklaring voor.

Vandaag kwam dit bericht echter in het nieuws:

https://www.rtlnieuws.nl/technieuws/honderden-klanten-t-mobile-kunnen-niet-bellen-met-iphone-x

Iemand anders dezelfde ervaringen?

Waar ligt het nu aan? Aan de iPhone X of aan T-Mobile? Wie is verantwoordelijk?

Bijdrager
    GoeieDag

Kun je niet tijdelijk met een sim-kaart van een andere provider in je iPhone werken? Van een huisgenoot, of een prepaid kaartje of zo?

Hier in huis heeft iemand een X met Tmob in gebruik; ik heb tot nu toe geen klachten gehad.

(Grappig, ik zie een CDU.)

Moderator
    Night

Het bericht op RTL nieuws zegt het al: neem contact op met T-Mobile en je iPhone wordt omgeruild.

[offtopic]

CDU?

[/offtopic]

Bijdrager
    Shmoo

Hier in huis heeft iemand een X met Tmob in gebruik; ik heb tot nu toe geen klachten gehad.

Lekkere vent is het toch ook. Hier in huis heeft iemand ….

Bijdrager
    Cybertopian

Ja, heb ik ook. Na een minuut of 5 (of iets lager). En dat nummer terugbellen gaat niet. Moet soms ook flight mode of toestel herstarten. Maar niet altijd.

Met de iPhone 8 Plus heb ik geen probleem. Dus daar bel ik nu mee terug als de verbinding weg valt.

Dacht eigenlijk dat er iets niet goed was gegaan met de simms omzetten tussen de iPhones. Maar het is dus een ander probleem….

Ik kan T-mobile weg gaan bellen, maar ik koop de iPhones gewoon bij Apple. Ik ga daar wel even vragen wat de mogelijkheden zijn.

Bijdrager
    Jaap

Bijdrager
    StephenN

@goeiedag:

Kun je niet tijdelijk met een sim-kaart van een andere provider in je iPhone werken? Van een huisgenoot, of een prepaid kaartje of zo?

Eh, nee. Ik heb een zakelijk T-Mobile abo. Moet bereikbaar zijn op het bij mijn werkgever bekende nummer.

(Grappig, ik zie een CDU.)

Je bent de eerste die het opvalt! Ik hang toch al wat jaartjes hier rond, maar niemand die het ooit heeft opgemerkt… Hoe komt het dat jij het weet? Zelfde vak misschien?

@night:

Het bericht op RTL nieuws zegt het al: neem contact op met T-Mobile en je iPhone wordt omgeruild.

Ik heb mijn iPhone X gewoon in de Apple Store gekocht. Geen optie dus. Heb nu wel een afspraak bij de Genius Bar, maar vrees dat Apple zegt ‘ligt aan T-Mobile’ en dat T-Mobile zal zeggen: ‘ligt aan Apple’.

@ Cybertopian:

k koop de iPhones gewoon bij Apple. Ik ga daar wel even vragen wat de mogelijkheden zijn.

Ik ook dus. Ik heb donderdag een afspraak bij de genius bar. Ben benieuwd.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Mijn X met Telfort (KPN) geen enkel probleem….

De op het net geuite klachten gaan vrijwel alleen over T-Mobile.

Omruilen helpt soms, kan wel weken duren bij T-Mobile.

Sommige denken dat de oorzaak te vinden is bij het omschakelen van 3G naar 4G of andersom omdat T-Mobile de afgelopen jaren hier vaker problemen mee had.

Een switch naar een andere provider lijkt me de snelste oplossing..

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door  JoopJoopJoop.

Moderator
    Night

Zie ook het voorpagina-artikel.

Bijdrager
    StephenN

Vanmiddag bij de Genius Bar van de Apple Store in Haarlem geweest. Apple vermoedt dat het probleem bij T-Mobile ligt, maar ik kreeg desalnietteplus meteen een ‘nieuwe’ iPhone X mee. Chapeau! Hopelijk is t probleem nu opgelost…

Bijdrager
    GoeieDag

Houdt ons op de hoogte. Want dit is wel interessant.

(Off-topic antwoord: ja.)

Bijdrager
    vuurvreter

“(Grappig, ik zie een CDU.)”

WTF is CDU???

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door  vuurvreter.

Bijdrager
    Shmoo

Cum Disposal Unit a.k.a een iPhone X

Bijdrager
    vuurvreter

Thanks @shmoo

Bijdrager
    MiMMMiC

Mijn iPhone 8 Plus,….. had tot het omruilen van T-mobile ook last van verbinding verlies tijdens het bellen en internetten!

Omruilen ging bijzonder goed, donderdag 14:15u bellen, vrijdag 12:30u nieuwe iPhone draaiend en al in handen. Aflevering nieuwe mobiel op mijn werk, was echt SUPER geregeld. Ja eindelijk plukte ik als vaste klant de vruchten van een mobiel aanschaffen bij de provider,…..

Mocht ook wel na 14 jaar vaste klant!!!

Bijdrager
    vuurvreter

@mimmmic

Is dat vruchten plukken? of iets waar je gewoon recht op hebt?
    Ik zou voor het laatste gaan, en zo hoort het tenslotte ook!!

Bijdrager
    MiMMMiC

Een kinderhand is snel gevuld,….. 🙄

met een beetje cynisme 😇

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.