6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    de wouzer

t mobile oneindig internet

ik wil graag luisterpaal en spotify muziek draaien op mijn iphone.
    t mobile zegt dat ik oneindig internet heb (of zoiets)
    Betekent dit dat ik altijd kan luisteren, of heb ik toch wel een data limiet, of misschien dat de snelheid van mijn internet achteruit zal gaan?

Bijdrager
    victor93

Als je gewoon een iphone abbo hebt, heb je inderdaad onbeperkt internet. ja kan zolang internetten als je wilt. volgens mij gaat je snelheid niet achteruit.

Bijdrager
    juwlez

hou wel rekening dat het internet in vergelijking met andere providers langzamer is! je hebt bij t-mobile een iphone abonnement een internet snelheid van max 2,0 mbps. kpn(max 3,6) en vodafone (max 7,2) zijn een stuk sneller.

dus kijk of snelheid belangrijk is voor de dingen die je wilt doen

Bijdrager
    ChrisMax

Oh wat gek, op de KPN website staat: hoge downloadsnelheid tot 7,2 Mb/s. Is toch even wat anders dan 3,6 Mb/s.

Bijdrager
    Knurfty
    ChrisMax op 25 januari 2011

Oh wat gek, op de KPN website staat: hoge downloadsnelheid tot 7,2 Mb/s. Is toch even wat anders dan 3,6 Mb/s.

Daarom staat er in de kleine lettertjes ook altijd TOT 7,2 Mb/s.

Via MTV Mobile bij KPN is onbeperkt een Fair Use Policy,
    volgens het tarievenoverzicht is dat 1,5GB per maand.

Bijdrager
    ChrisMax

Dan kan je nog beter KPN nemen denk want dan kan je voor 5 euro per maand extra een verdubbelaar inzetten en heb je een datalimiet van 2GB. Ik ben daar met T-Mobile (onbepert dus) nog nooit overheen gekomen en ja ik gebruik echt té vaak internet !

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.