7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Singularity

T-Mobile – Nieuw abbo

Ik heb vandaag een nieuwe 3G gekocht met een nieuw abonnement.

De telefoon was na een half uur al geactiveerd. Het gekke is alleen dat ik bij My T-Mobile niet kan zien hoeveel belminuten en smsjes ik nog heb, dit terwijl ik al wel kan bellen en sms’en.

De Belstatus applicatie uit de App store geeft aan dat ik 0 minuten beltijd en 0 sms’jes over heb. Hoe zit dit nu? Kan ik veilig bellen en sms’en of krijg ik een gepeperde rekening?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Falc

Ik kon meteen bellen en smsen en gebruik maken van het internet. Hiervoor zijn later geen kosten voor in rekening gebracht. Om het echt helemaal zeker te weten zou ik T-Mobile bellen.

Bijdrager
    Ceynox
    ”Singularity”

Ik heb vandaag een nieuwe 3G gekocht met een nieuw abonnement.

De telefoon was na een half uur al geactiveerd. Het gekke is alleen dat ik bij My T-Mobile niet kan zien hoeveel belminuten en smsjes ik nog heb, dit terwijl ik al wel kan bellen en sms’en.

De Belstatus applicatie uit de App store geeft aan dat ik 0 minuten beltijd en 0 sms’jes over heb. Hoe zit dit nu? Kan ik veilig bellen en sms’en of krijg ik een gepeperde rekening?

Alvast bedankt!

Ik kreeg gewoon “overige kosten” op de factuur, omdat de bundel de eerste paar dagen nog niet was ingegaan. Niet erg duur, maar wel een paar euro.

Bijdrager
    MacBoot

My T-Mobile heeft een gigantische vertraging dus het kan wel kloppen dat dit nog niet werkt
    daarnaast gaat het abonnement direct in als dat is aangegeven op het contract

Bijdrager
    Singularity

Abonnement staat op vandaag, dat staat ook online en op papier.

Vrienden van mij lieten hem later ingaan (paar dagen na de hand) en die konden niet bellen e.d. tot die tijd. Ik kan alles nu al, dus hoop dat het dan goed zit…

Bijdrager
    athens

Tijd dat er snelle andere aanbieders komen.
    Ben niet zo weg van T-Mobile.

Bijdrager
    Falc
    ”Singularity”

Abonnement staat op vandaag, dat staat ook online en op papier.

Vrienden van mij lieten hem later ingaan (paar dagen na de hand) en die konden niet bellen e.d. tot die tijd. Ik kan alles nu al, dus hoop dat het dan goed zit…

Je geeft het zelf al aan, het staat zwart op wit :)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.