11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

T-Mobile, na storing nog slechter

Hallo,

Ik ben benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben. Na de storing van afgelopen maandag heb ik problemen met mijn internet op mijn iPhone 3GS. Als ik van binnen (wifi) naar buiten (edge/3g) loop dan duurt het heel lang voordat ik verbinding heb. Het balletje (edge teken) naast het T-Mobile logo is dan weg en kan ik niet op internet. Hier ben ik niet zo blij mee net als het bereik van T-Mobile maar dat is een ander probleem waar ik het nu niet over wil hebben. Voor de storing had ik nog geen last van dit probleem.
    Ik hoor graag van jullie.

Bijdrager
    Nickalicious

Heb je al contact opgenomen met T-Mobile? Die kunnen je inhoudelijk iets vertellen, hier zul je -met alle respect- vrijwel alleen maar ‘ja heb ik ook of heb ik totaal niet’-reacties krijgen.

Als jij zegt het is veel beter geweest, zou ik zeker contact met T-Mobile opnemen, dit kan door 1200 te bellen op je iPhone of als die het niet doet:P kun je bellen naar 0800-7111 (beiden gratis).

Bijdrager
    MacAanZee

Ik heb er nog niets van gemerkt.

Bijdrager
    ChrisMax

Over dit probleem heb ik nog geen contact opgenomen. Ga ik morgen doen! Er loopt wel een ‘case’ van mij die gaat over het bereik hier en de mogelijkheden die ze bieden zoals korting of ontbinden.. Ben benieuwd!

Moderator
    Poezenbeest

Al een keer opnieuw opgestart?

Bijdrager
    RJM

Ik vind t-m sinds de invoering van hun iPhone-abbo’s met de dag slechter worden.
    Vanaf 11 april zit ik bij KPN.
    Hoera!

Bijdrager
    Yost

Bij mij is alles weer hetzelfde als voor de storing van maandag. Ik zit bij T-Mobile sinds september (iPhone 4) en merk niet echt dat T-Mobile slechter is geworden in die tijd. Ook niet beter, overigens.

Wel is mijn bedrijf verhuisd van een lokatie waar T-Mobile geen bereik had, naar een lokatie waar wel goed bereik is. Had verder niks met elkaar te maken, maar is wel fijn voor het opmaken van de belminuten uit mijn i500 abo.;)

Bijdrager
    Koetjesreep

Opmaken? Je hebt ze dus niet nodig?

Bijdrager
    SMac

@Koetjesreep: ik denk meer dat op de locatie waar hij geen bereik had, de minuten/sms’jes min of meer in het geheel niet aangesproken werden… ook al had hij dat gewild!

Bijdrager
    Koetjesreep

Ah zo.

Ik merk trouwens geen verschil. Ook al heb ik die storing nooit gehad, 3g doet het perfect. Echter geeft de dekkingskaart aan dat ik bij mijn moeder in Zeeland 3g zou moeten ontvangen. Maar na enig navragen blijkt dat dit pas na 3 maanden te zijn, ook al geeft die kaart aan dat het nu al zou moeten zijn.

Bijdrager
    Yost
    Koetjesreep op 01 april 2011

Opmaken? Je hebt ze dus niet nodig?

Zoals SMac al zegt, zonder verbinding kon ik ze niet opmaken. ;-)
    Maar zelfs met verbinding blijkt het lastig. Ik vond het verschil tussen een i300 en een i500 abo nogal groot. Ook omdat ik meestal zo rond de 300 minuten verbelde per maand. Dus heb ik een i500 abo genomen. Ik had echter helemaal geen rekening gehouden met de overgebleven minuten die nog een maand houdbaar zijn, en dat je altijd eerst je “oudste” minuten opbelt. Tegenwoordig begin ik dus iedere maand met 1000 belminuten (en 1000 sms’jes waar mijn dochter stikjaloers op is). Voordeel is wel, dat ik helemaal niet meer hoef na te denken of ik iemand zal bellen. Ik bel gewoon. :innocent:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.