22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Oost

T-Mobile lanceert iGoogle belstatus-widget

T-Mobile heeft een belstatus-gadget gemaakt, die je op je persoonlijke iGoogle-pagina kunt opnemen. De belstatus-gadget geeft dezelfde informatie als op de belstatus-pagina van T-Mobile is te zien, maar zonder dat je steeds hoeft in te loggen. Je ziet hoeveel belminuten en sms-berichten er nog over zijn en hoeveel overige kosten er in rekening zullen worden gebracht. Om de belstatus-gadget te gebruiken moet je deze eerst activeren.

Log in op My T-Mobile en ga naar de speciale pagina over iGoogle Belstatus. Je kunt de belstatus later altijd deactiveren of opnieuw activeren. Vervolgens moet je op iGoogle de nieuwe gadget toevoegen. Om de gegevens te kunnen uitlezen zonder in te loggen wordt er een cookie op je computer geplaatst. Je kunt de iGoogle Belstatus daarom beter niet activeren op computers die door meerdere mensen worden gebruikt, zoals op je werk of op school.

Je kunt iGoogle (en dus ook de T-Mobile Google Gadget) uiteraard ook mobiel op je iPhone bekijken door gewoon naar http://www.google.com/ig te surfen.

Bron: iPhoneclub.nl

Als je de app niet via iGoogle wilt benaderen kun je gewoon op je iPhone de gadget activeren via de tmobile site en daarna surfen naar: https://www.t-mobile.nl/Gadgets/CallStatusGadget.aspx en er dan een webclip van maken:)

Bijdrager
    The JM

Ik werkt nog altijd liever met widgets op het dashboard dan op iGoogle. Jammer dat die er niet is.

Bijdrager
    Job Versloot

Fijn, op m’n iPhone geeft hij aan dat ik m niet geactiveerd heb, wat wel zo is…..

Bijdrager
    falleri

Bedankt, dat scheelt me weer wat dagelijkse klikjes naar t-mobile!

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”The

Ik werkt nog altijd liever met widgets op het dashboard dan op iGoogle. Jammer dat die er niet is.

Kan je toch zelf maken via Safari… :roll:

Bijdrager
    The JM
    ”Martijn
    ”The

Kan je toch zelf maken via Safari… :roll:

Achja, tuurlijk. Ik vergeet dat steeds:P

Bijdrager
    Hansfree

Thanks for the tip, nice dat scheelt dat gerommel op de iphone met inloggen op tmob.

Bijdrager
    AdvanDongen

Hoe pak je dat aan, een widget maken in Safari om je T-Mobile kosten op je iPhone te zien zonder telkens te moeten inloggen.?

Bijdrager
    verschelden
    ”Job

Fijn, op m’n iPhone geeft hij aan dat ik m niet geactiveerd heb, wat wel zo is…..[/quote1
    Je moet ‘m ook nog een keer via de iPhone activeren

Bijdrager
    Oost
    ”AdvanDongen”

Hoe pak je dat aan, een widget maken in Safari om je T-Mobile kosten op je iPhone te zien zonder telkens te moeten inloggen.?

Lees mijn openingspost nog eens.. Daar staat het in.. In webclip van een webpagina maak je door op het + teken te klikken onder in je scherm en dan te kiezen voor “Zet in beginscherm”

Bijdrager
    Statenweg

Ik wacht op een iPhone App die mij snel een indicatie geeft van mijn belminuten :P

Bijdrager
    Dries

Kan je toch zelf maken via Safari…

goed idee!!

klopt het overigens dat het niet mogelijk is deze webclip precies uit te snijden? Wanneer ik deze precies op de roze rand selecteer, verschijnt er een totaal andere vorm in het dashboard zonder daarin de widget.

Bijdrager
    Speedooo
    ”Statenweg”

Ik wacht op een iPhone App die mij snel een indicatie geeft van mijn belminuten :P

T-Mobile Belstatus-applicatie binnenkort in App Store

bron: iPhoneclub.nl

Bijdrager
    Speedooo
    ”andries”

Kan je toch zelf maken via Safari…

goed idee!!

klopt het overigens dat het niet mogelijk is deze webclip precies uit te snijden? Wanneer ik deze precies op de roze rand selecteer, verschijnt er een totaal andere vorm in het dashboard zonder daarin de widget.

Om het op je Dashboard te plaatsen moet je ook deze link gebruiken:
    https://www.t-mobile.nl/Gadgets/CallStatusGadget.aspx

Bijdrager
    Dries

super.. dat werkt!

Bijdrager
    falleri
    ”Speedooo”

T-Mobile Belstatus-applicatie binnenkort in App Store

bron: iPhoneclub.nl

Even compleet offtopic maar wat briljant, (die link in die post naar) freemagenta.nl

Kan ik hieruit concluderen dat degene die al druk was geweest met een app voor t-mobile gewoon genegeerd wordt door t-mobile? (zie ook het iphoneblog) Of is dat zijn bedrijfje?

Bijdrager
    1234

dit lijkt me een geweldige app, maar als ik probeer in te loggen op mijn iphone op de Tmob site schiet het inlog venster de hele tijd naar de andere kant van het beeld.

Zo irritant en ik ben al een half uur aan het proberen in te loggen…

Bijdrager
    Matsso
    ”Job

Fijn, op m’n iPhone geeft hij aan dat ik m niet geactiveerd heb, wat wel zo is…..

same thing here, waarom niet gewoon inloggen op my-tmobile( in de widget )

Bijdrager
    1234

bij mij is het eindelijk gelukt, wat een relaxed appje, eindelijk ijn belgedrag een beetje makkelijk te controleren.
    (was namelijk altijd te lui om helemaal in te loggen e.d.)

Bijdrager
    Matsso

vertel hoe heb je het gedaan??

Bijdrager
    1234

ik ben op mijn iphone naat de Tmobile site gegaan, duurde even voordat ik het inloggen onder de knie had, maar dat bleek meer mijn gebrek aan vaardigheid mijn de telefoon zelf dan de site te zijn.

Toen heb ik de dienst geactiveerd, daaronder staat een linkje waarmee je de applicatie op je iphone desktop kunt zetten door gewoon op het plusje te drukken.

Dat was het eigenlijk wel, precies zoals in de openingspost staat geloof ik.

Succes, hoop dat je hem snel werkend krijgt!

Bijdrager
    Matsso

mij is het inmiddels ook gelukt

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.