30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)
  • Q:
    Bijdrager
    ikoot

T-mobile laat vaste klanten nu al de iPhone 5 bestellen.

Net een mail gehad van T-mobile om een iPhone 5 te bestellen.

Jippy kan niet wachten

Bijdrager
    segher

nou mooi man, ik moet nog lekker tot vrijdag wachten :$

Bijdrager
    INCTRL

En wat is de “spectaculaire” aanbieding? Of gewoon net zoals bij alle andere abbo’s 6 maanden 50% korting op iSmart abonnement die elke nieuwe klant ook gewoon krijgt?

Bijdrager
    ikoot

yep,

helaas wel.
    je kan hem alleen eerder bestellen en onbeperkt internet erbij maar volgens mij krijgt iedereen dat.

Bijdrager
    INCTRL

ja dat krijgt inderdaad iedereen die een iSmart abbo neemt. Beetje zwak van Tmobile. Ik hoop maar dat de concurrentie wel met een mooie aanbieding komt dan spring ik direct over van provider.

Bijdrager
    pietje.puck

En ik kon niet ontdekken wat je dan moet bijbetalen voor de iPhone 5; Het is een grote “Ik Bestel” knop, zonder te weten wat je moet betalen. Dacht het niet…

Bijdrager
    jgmkoster

Wat is de definitie van “een gewaardeerde T-mobile klant”? Blijkbaar volstaat 5 jaar klant zijn, waarvan 4 jaar lang een dubbel abbo (waarvan er maar 1 wordt gebruikt), niet.

Bijdrager
    Triumph

Ik kreeg die mail vorige week (voor 14 september reageren)

O jee ik zie het al het is het mailtje waar ik nog op zit te wachten,

“Zodra je de iPhone 5 kunt bestellen ontvang je van ons bericht.”

Bijdrager
    brabant

Abo van 31,95 naar 49,95 per maand bij een twee jaarsabo. Geldt voor 150 minuten per maand.
    Dit is een schandalige toename van de maandkosten. 40% meer zo ongeveer. Dat valt niet uit te leggen volgens mij.

Ik ga dus even goed vergelijken, wat nu slim is om te doen.

Bijdrager
    jabesse

Visual voicemail eerste 2 maanden gratis, daarna moet je ervoor betalen??? Ze zijn echt aan het uitknijpen! Schandalig!

Bijdrager
    rdesign

Teringjantje, net besteld, betaal i.p.v. €29.95 / maand opeens €49.95 / maand excl. Visual Voicemail (+€2.00 / maand) en moest ook nog eens €449,95 voor het toestel (64GB) bijbetalen. Toch maar gedaan, maar vreemd is ’t wel.

Bijdrager
    valentijn12

@rdesign lijkt mij goedkoper om het toestel los te kopen met een sim only…

Bijdrager
    SanderApple

Hoeveel kost het toestel nu los? In duitsland is het model dat ik wil, namelijk 32GB Zwart, ineens €80,- duurder. Zal dit ook in nederland zo zijn? Dan zou je namelijk bijna net zoveel betalen voor een iPhone als een instapmodel MacBook!!!

Bijdrager
    dondersteen

Zou dat een evt. thuiskopieheffing kunnen betreffen..?

Overigens, voor mijn nieuwsgierigheid, zou iemand mij kunnen vertellen wat je per maand voor iSmart 75 zou betalen, en hoeveel je dan voor de telefoon moet bijleggen? Ben wel geschrokken van de prijzen die hier nu genoemd worden!

Bijdrager
    Jeroen

Ook besteld! Vind het ook wel erg duur worden..
    Ik betaal straks net zoveel per maand als ik nu al doe terwijl het aantal belminuten achteruit gaat en het onbeperkt internetten verdwijnt.
    Toen de iPhone 4 uitkwam heb ik als ik mij niet vergis €320 betaald voor de 32GB. Nu kost alleen de 16GB al €330.. Ook maar gedaan, maar ik wil niet weten wat ik over 2 jaar betaal voor een abonnement:eek:

Bijdrager
    Jeroen
    nienque op 17 september 2012

Overigens, voor mijn nieuwsgierigheid, zou iemand mij kunnen vertellen wat je per maand voor iSmart 75 zou betalen, en hoeveel je dan voor de telefoon moet bijleggen?

iSmart 75 eerste 6 maanden €18,75 en daarna 18 maanden €42,45. Toestel (16GB) is dan €329,95.

Bijdrager
    INCTRL
    Jeroen1991 op 17 september 2012

Ook besteld! Vind het ook wel erg duur worden..

Ik betaal straks net zoveel per maand als ik nu al doe terwijl het aantal belminuten achteruit gaat en het onbeperkt internetten verdwijnt.

Toen de iPhone 4 uitkwam heb ik als ik mij niet vergis €320 betaald voor de 32GB. Nu kost alleen de 16GB al €330.. Ook maar gedaan, maar ik wil niet weten wat ik over 2 jaar betaal voor een abonnement:eek:

Ik betaalde 2 jaar geleden 79 euro voor een iPhone 16 gig met een Relax 200 abbo en Web n Walk Plus internet onbeperk twv 25 euro per maand. Als je nu 79 euro wil betalen voor de iphone kom je niet eens aan bij het aller aller aller duurste abbo variant.

Je krijgt nu ook 0 voordeel als je als bestaande abonnee je abonnement verlengd bij T-mobile.

Dit is werkelijk absurd.

Bijdrager
    Nightsky

Ik heb vandaag ook zo’n mail ontvangen, was eerst blij ermee.. toen ik verder keek, vond ik het toch aardig prijzig.. Bij een Ismart 150 kost de iphone5 249,- euro :/ Pfff Dat is niet weinig. Gezien ik ook nog al(sinds iphone4) klant ben bij tmobile, vind ik toch dat die toestelprijs wat naar beneden mag.

Bijdrager
    dondersteen

Dus niet alleen is het toestel 110 euro duurder, maar het abonnement is ook nog eens 3 a 4 euro per maand hoger… toch maar eens bij Vodafone kijken dan…

Bijdrager
    dondersteen

Hoewel… ik meen me te herinneren dat de vorige keer dat er nieuwe abonnementen kwamen, alle telco’s ‘toevallig’ tegelijkertijd de prijzen omhoog gooiden. Zal deze keer niet anders zijn. De iPhones vliegen toch wel over de toonbank.

Bijdrager
    Miihaylov

Zou iemand me kunnen helpen in deze situatie?

Ik heb dus ook een mail gehad met de mogelijkheid om de nieuwe iPhone 5 te bestellen

Wat betreft de prijzen: helemaal prima. Ik had niet anders verwacht dat ik meer zou moeten betalen en het iSmart 150-abonnement vind ik nog redelijk (€49,45 p.m., eerste 6 maanden €22,25 met €250 bijbetaling).

Nou loopt mijn iPhone 4-abonnement af op 25 September (3 dagen voor de release van de iPhone 5)

Hoe zit het nou precies? Stel ik sluit het iSmart 150-abonnement af, hoe gaat het dan verder met mijn iPhone 4 abonnement? Wordt die automatisch gestopt of verlengd? Want als ik zegmaar, een nieuw abonnement krijg (en nieuw nummer?) door de iPhone 5 dan zal ik mijn oude iPhone 4 abonnement moeten stoppen en nog een maand termijn betalen zie ik op T-Mobile staan. Vervolgens nog de vraag: hoe zit het met mijn oude nummer?

Zijn er mensen die hier al antwoord op hebben kunnen vinden voor zo’n situatie. Ik zit al een uur het internet af te zoeken naar het juiste antwoord

Wouter

Bijdrager
    RJ

Pff die prijzen gaan helemaal nergens meer over!

Ik heb nog een oud abbonement i150 ofzo. kost me 29,95 p/m met 150 belminuten of smsjes en onbeperkt internet. Als ik nu een simonly koop ben ik hetzelfde kwijt maar dan met een datalimiet :S

Als ik nu zou verlengen met een iPhone5 betaal ik dus (blijkbaar) 250euro en moet ik 20 euro per maand meer betalen = 730 euro meer dan ik nu betaal ( 688 als ik korting krijg met een ismart abbonement)

Oftewel als de iPhone5 goedkoper is dan 688 euro laat ik mijn oude abbo lekker doorlopen met onbeperkt internet en ben ik goedkoper uit.

p.s. @ Miihaylov/ Wouter: je verlengt je abbonement gewoon en die gaat dan pas in als je oude abbo is afgelopen. Vaak kan je al wel vast je nieuwe telefoon met sim gebruiken. Je nummer behoud je dus ook en je oude abbo hoef je niet op te zeggen.

Bijdrager
    fred44nl
    RJ op 17 september 2012

Als ik nu een simonly koop ben ik hetzelfde kwijt maar dan met een datalimiet.

nee toch ??
    onbeperkt internet: € 0,00 / mnd
    of toch weer niet.
    erg duidelijk is heel iets anders:)

is T-Mobile nog de enige met onbeperkt internet ??

Bijdrager
    RJ

Dat “onbeperkte internet” is dus niet echt onbeperkt. Je krijgt 1000mb per maand, ga je daaroverheen dan kan je nog internetten met 64kb/s . Dat noem ik niet onbeperkt. Voor 5 euro kan je dan je internet limiet resetten.(Dan heb je dus weer 1000mb per maand “onbeperkt”)

Bijdrager
    SunKeeper

Maar waar zijn de prijzen van KPN en Vodafone? Show me!

Iedereen roept wel zo hard dat die zal overstappen omdat het te duur is. Net alsof het bij de anderen goedkoper zal zijn!:sealed::sealed:

Bijdrager
    Jeroen

Het lijkt mij sterk dat anderen veel goedkoper zijn. Ik denk dat ik toch liever bij T-Mobile zit dan een toestel moeten leasen bij KPN, ookal is het netwerk misschien iets beter.

Ik snap trouwens 1 ding niet helemaal. Wordt de iPhone nou opgestuurd? Ook zegt de bevestiging email (onderhand al 9x ontvangen:confused: ) dat ik €37,50 per maand betaal i.p.v. €42,45.

Uw nieuwe iSmart 75 abonnement gaat in op 3 oktober 2012. Vanaf dat moment kunt u bellen en sms-en voor slechts €37,50 per maand

Bijdrager
    fred44nl
    SunKeeper op 17 september 2012

Maar waar zijn de prijzen van KPN en Vodafone? Show me!

via vergelijkings-sites kom je vanzelf bij KPN, Vodafone, etc.etc.
    maar goedkoper zijn ze zeker niet.
    misschien Tele2.

Bijdrager
    Berti

kinders hebben jullie wel eens naar een sim only en losse foon gekeken. telfort heeft momenteel de goedkoopste als je niet meer dan 300 min maand belt en 500 mb zat is (voor de meesten), voor maar 16 luttele eurootjes ZONDER rare voorwaarden van zoveel maanden korting.

veel goedkoper dan een abo met bijbetaling lijkt mij.

Bijdrager
    nj_b

En dan bel je elke gesprek na 10 minuten ook nog eens gratis! Dus met 150 of 300 min kom je een heel eind…

Bijdrager
    fred44nl

Tele2 sim-only lijkt me ook niet verkeerd.
    of zie ik iets over het hoofd ??

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.