8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    cocoia

[T-Mobile] Internet in het buitenland.

Lang niet gezien, OMT-ers.

Ik ga binnenkort naar Zweden, en een vriend van me in Belgie heeft een deal met zijn telco kunnen afsluiten waardoor hij een vast bedrag betaald voor 100 mb dataverkeer in het buitenland. Is zoiets met T-Mobile ook te regelen, of ben ik helemaal out of luck?

Bijdrager
    MacAanZee

Kijken op de T-Mobile website. Er is wel zoiets als een bedrag betalen en dan voor half geld data gebruiken in het buitenland geloof ik.

Bijdrager
    MacAanZee

Op veel plaatsen is er vaak wel WIFI – dat is altijd gratis natuurlijk. Je gaat alleen betalen als je via je telefoonlijn gaat internetten

Bijdrager
    cocoia
    MacAanZee op 12 november 2010

Kijken op de T-Mobile website. Er is wel zoiets als een bedrag betalen en dan voor half geld data gebruiken in het buitenland geloof ik.

Ik kan er verder niets vinden, en ik heb een telefoonmiep van T-Mobile gebeld die mij ‘[erover] terug ging bellen’. Niet van gehoord natuurlijk.

Ik ging vorig jaar op deze zelfde trip maar Wifi was helaas erg schaars.

Bijdrager
    Ezri Dax

Als je alleen mail gaat sjekken dan valt het allemaal mee, ga je echt surfen, dan krijg je binnen een dag een melding dat je op je limiet van €50,– zit.

Bijdrager
    cocoia
    MadDonna op 12 november 2010

Als je alleen mail gaat sjekken dan valt het allemaal mee, ga je echt surfen, dan krijg je binnen een dag een melding dat je op je limiet van €50,– zit.

Dat heb ik in de VS ook wel gedaan (zelfs twitter checken enzo gaat prima) – maar als je bijv. (in het geval van mijn vriend dan) voor 20 euro 100 MB (of iets dergelijks) kan afspreken is het natuurlijk ideaal. En je bespaart wat geld. Ik blijf ook in het buitenland een Nederlander;)

Bijdrager
    ElsR

Wat je ook kunt kijken is of er kennismakingspakketten prepaid zijn. Zo had ik ook van Vodafone in Griekenland 10 dagen voor 19 euro onbeperkt 3G internet (moet je wel zo’n simlock-vrije USB-dongel hebben maar die kun je dan overal gebruiken)

Bijdrager
    recoiller

ik heb een mifi..
    met lokaal prepaid kaartje werkt super.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.