7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen Ruiter

T-Mobile i150 sinds 4 februari 2012

Beste leden,

bij aanschaf van me nieuwe i150 abbo staat bij het online aanschaffen van een iPhone dat je onbeperkt internet hebt. Nu heb ik dit ook telefonisch nagevraagd en ja onbeperkt internet (je gaat alleen terug naar lagere snelheid).

Nu heb ik het abbo maar kan ik nergens nog iets terugvinden over onbeperkt internet. Alleen bij het aanschaffen online zie je het bij het aanvinken en bij doorgaan maar zodra je besteld hebt dan zie je het niet meer terug.

In het contract en alle mails die je nog krijgt tot het geleverd is staat geen info. Ook in de algemene voorwaarden op de site staat niets over onbeperkt voor iphone klanten?

Enkele dagen geleden nog is gebeld met tmobile, weer iemand anders aan de lijn die zei dat ik maar 500 mb en dan is het basta… kan 3g met niewe toestel al niet eens uitzetten en als ik dan doorvraag over wat er met mij is afgesproken vertellen ze zich dat ze zich vergist hebben en ik wel onbeperkt heb??? Ik weet nu niet of ik het wel of niet heb. In voorwaarden die algemeen zijn staat dat ik geen onbeperkt heb maar bij bestellen ervan wel?

Mvg,

Jeroen Ruiter

Bijdrager
    WimPi

Wat is de vraag?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Weet iemand of ik nu wel of geen onbeperkt internet heb? ik lees ook niets over waarschuwingen na 75 procent gebruik van je datalimiet.

T-Mobile is ook wisselend met antwoorden dus misschien iemand die een zelfde abbo heeft met ervaring mbt zijn gebruik.

Bijdrager
    MacKeessie

Als jij een i-Smart 150 abonnement hebt, dan heb je een jaar lang recht op onbeperkt internet. Er is wel een beperking : De eerste 500 Mb in jouw geval heb je dan de volle snelheid, en daarna gaat de snelheid omlaag van 7,2 Mbps naar 64Kbps.
    Je krijgt nl een jaar lang de onbeperkt internet Voordeelbundel bij een i-Smart Plus en i-Smart abonnement.
    Zie dit stukje dat ik op de T-Mobile site vond:
    “Dataverbinding heeft een download/upload snelheid van max. 7.2 Mbps/768 Kbps. In combinatie met de onbeperkt internet Voordeelbundel van T-Mobile wordt, na het overschrijden van het data-tegoed, de snelheid automatisch gewijzigd naar maximaal 64/64 Kbps. Bij deze lagere snelheid is het nog steeds goed mogelijk om bijvoorbeeld te mailen, whatsappen, mobiele websites te bezoeken en nieuwsapps te bekijken. Het streamen van filmpjes, bekijken van zware websites en VoIP-gesprekken voeren is niet goed meer mogelijk.”

Bijdrager
    zulu

T-Mobile had na de intrede van de iphone 3 abonnementen met internet en die worden nu stilzwijgend veranderd na verlenging naar i-smart abonnementen. Als je nog zo’n oud abonnement hebt uit 2008 dan heb je onbeperkt internet. Met een i-smart niet meer, afhankelijk van je belminuten geldt je aantal Mb’s.
    Een slimme (smart) truc, want met het nieuwe abonnement kun je wel je ipad mee laten surfen op dezelfde simcard en dat kan niet met het oude abonnement.
    Het goedkoopste, als je veel gebruik maakt van downloads etc., is om je oude abonnement te behouden en een losse prepaid sim voor je ipad te nemen. je kunt namelijk niet meer terug van i-smart naar oude abonnement!

Bijdrager
    tinus_omt

“Stilzwijgend veranderd” kan natuurlijk niet, het staat in de nieuwe voorwaarden waar je mee akkoord gaat. Als je niks doet loopt je oude abonnement door met de oude voorwaarden.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
    MacKeessie op 09 februari 2012

Als jij een i-Smart 150 abonnement hebt, dan heb je een jaar lang recht op onbeperkt internet. Er is wel een beperking : De eerste 500 Mb in jouw geval heb je dan de volle snelheid, en daarna gaat de snelheid omlaag van 7,2 Mbps naar 64Kbps.

Je krijgt nl een jaar lang de onbeperkt internet Voordeelbundel bij een i-Smart Plus en i-Smart abonnement.

Zie dit stukje dat ik op de T-Mobile site vond:

“Dataverbinding heeft een download/upload snelheid van max. 7.2 Mbps/768 Kbps. In combinatie met de onbeperkt internet Voordeelbundel van T-Mobile wordt, na het overschrijden van het data-tegoed, de snelheid automatisch gewijzigd naar maximaal 64/64 Kbps. Bij deze lagere snelheid is het nog steeds goed mogelijk om bijvoorbeeld te mailen, whatsappen, mobiele websites te bezoeken en nieuwsapps te bekijken. Het streamen van filmpjes, bekijken van zware websites en VoIP-gesprekken voeren is niet goed meer mogelijk.”

Waar staat dit dan in je contract? Dat lees je nergens terug dat je maar 12 maanden een onbeperkt internet voordeelbundel hebt?! Ik heb alleen gezien dat ik onbeperkt heb bij het aanvragen maar verderop in de procedure of contract niet meer.

Omdat tmobile mij verschillende antwoorden geeft was het hier mijn vraag om ook te pijlen wie er ervaringen mee heeft.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.