22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Dems

T-Mobile i150 belminuten

Ik heb gister een iPhone 4 met i150 afgesloten, alleen heb ik nu maar 25 belminuten en 25 sms.
    Klopt dit?

Inactief
    Anoniem

Hallo,
    dit klopt uiteraard niet.
    Volgens je abonnement heb je recht op 150 belminuten en / of 150 smsjes.

Van de t-mobile site:

50 belminuten en 150 SMS en Onbeperkt Internet

Ik zal even langs gaan bij de dichtstbijzijnde t-mobile shop en je probleem uitleggen.

Bijdrager
    steeze

uhmm i150 = 150 minuten…

zou dus even t-mobile bellen.

Bijdrager
    milann

Misschien heb je maar een gedeelte aan minuten van deze maand gekregen en gaat je nieuwe abbo bijvoorbeeld de 5e in en krijg je alle minuten.

Bijdrager
    Afroman

150 belminuten
    150 smsjes
    onbepertk 3G internet
    Wifi Hotspots
    Visual Voicemail
    Voorlopig gratis Navigon.

Bijdrager
    Lexis

Dit klopt. Een vriend van mij had er 23 & 23 (had gisteren zijn iPhone gehaald met hetzelfde abonnement); het moet gewoon nog goed verwerkt worden.

Bijdrager
    Dems

Dat duurt een tijdje?
    Belstatus werkt wel.

Bijdrager
    Nuke

Bij mij duurde dat (twee jaar geleden) een paar dagen, daarna had ik mijn volledige abonnement. Je kunt trouwens in die periode ook niet in het buitenland bellen.

Bijdrager
    Koetjesreep

Dat komt omdat de computer je eerlijk verdeeld over het aantal abonnees. Zo kan je de 1ste je contract afsluiten en elke maand de 16e je belminuten krijgen. Tot aan die tijd krijg je het aantal belminuten voor die aantal dagen.

Bijdrager
    wmaat

Ligt de iphone 4 dan ergens op voorraad?

Bijdrager
    Dems

Ik heb hem gister opgehaald nadat ik de dag daarvoor had gereserveerd.

Bijdrager
    wmaat

Waarom wacht ik dan al 2 weken?

Bijdrager
    jf

Dat komt omdat de computer je eerlijk verdeeld over het aantal abonnees. Zo kan je de 1ste je contract afsluiten en elke maand de 16e je belminuten krijgen. Tot aan die tijd krijg je het aantal belminuten voor die aantal dagen.

Nee, dat is niet de reden.

De reden is dat ze eerst heel zeker willen weten dat al je gegevens kloppen. Het komt wel eens voor (vaker dan je denkt) dat het mensen lukt om ondanks de check op ID en dergelijke toch “per ongeluk” met onjuiste gegevens een abonnement af te sluiten. Om te voorkomen dat die mensen “per ongeluk” ook nog eens een immense telefoonrekening bij elkaar bellen en vervolgens natuurlijk niet te vinden zijn op het adres dat ze hebben opgegeven, ben je de eerste tijd even beperkt in je mogelijkheden.

Als de gegevens gecheckt zijn en in orde blijken te zijn, gaat je werkelijke tegoed pas in.

Ik heb meerdere keren gehoord dat iemand meteen de eerste dag redelijk veel gebruik maakte van zijn nieuwe abonnement en binnen een dag al niet meer kon bellen. Een belletje met de klantenservice lost dat overigens meestal wel op. Dat is ook de actie om te ondernemen als je na twee weken nog op het beperkte regime zit, dat is namelijk niet de bedoeling.

Bijdrager
    jf

Hmm, ik wacht nu vier weken. Ben ook wel benieuwd waar Dems ‘m dan vandaan heeft…

Bijdrager
    Koetjesreep

Nee, dat is niet de reden.
    De reden is dat ze eerst heel zeker willen weten dat al je gegevens kloppen. Het komt wel eens voor (vaker dan je denkt) dat het mensen lukt om ondanks de check op ID en dergelijke toch “per ongeluk” met onjuiste gegevens een abonnement af te sluiten. Om te voorkomen dat die mensen “per ongeluk” ook nog eens een immense telefoonrekening bij elkaar bellen en vervolgens natuurlijk niet te vinden zijn op het adres dat ze hebben opgegeven, ben je de eerste tijd even beperkt in je mogelijkheden.
    Als de gegevens gecheckt zijn en in orde blijken te zijn, gaat je werkelijke tegoed pas in.
    Ik heb meerdere keren gehoord dat iemand meteen de eerste dag redelijk veel gebruik maakte van zijn nieuwe abonnement en binnen een dag al niet meer kon bellen. Een belletje met de klantenservice lost dat overigens meestal wel op. Dat is ook de actie om te ondernemen als je na twee weken nog op het beperkte regime zit, dat is namelijk niet de bedoeling.

Ik heb gelukkig ook niet bij T-mobile gewerkt (niet de shop).
    [/sarcasme]

Bijdrager
    jf

Ah, dan ben ik blijkbaar verkeerd voorgelicht door verschillende mensen die toen bij T-Mobile werkten, net als de mensen die dit ook te horen kregen toen zij dit probleem ook hadden.

Ach, bedrijven he, soms weten zelfs hun eigen medewerkers niet meer hoe het ook alweer zit.

Bijdrager
    Koetjesreep

Dat is zo, T-mobile is niet de sterkste met zijn medewerkers goed op de hoogte te houden. Misschien is dat nu al vele malen beter. Dat hoop ik maar stiekem.

Bijdrager
    Dems

Hmm, ik wacht nu vier weken. Ben ook wel benieuwd waar Dems \’m dan vandaan heeft…

Gekocht bij telefoonkopen.nl, zijn echte fysieke winkels met meerdere filialen in nl., echt een aanrader!

Bijdrager
    jf

Ik ken de winkels van telefoonkopen.nl en je hoort de laatste tijd wel vaker dat die ze regelmatig hebben liggen. Jammer dat T-Mobile z’n klanten wel lang moet laten wachten. Nouja, dat ding komt vanzelf, als ze nog even 2 weken wachten hoef ik niet voor een paar weken extra internet in te kopen op m’n nog lopende contract (dat geen internet heeft).

Bijdrager
    Lexis

Je moet bij T-Mobile ook niet per telefoon of per internet je iPhone reserveren, maar gewoon bij een fysieke T-shop; dan ben je veel eerder aan de beurt.

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik had het via de telefoon gedaan en ik had hem de 30ste toen hij uitkwam.

Bijdrager
    jf

Je moet bij T-Mobile ook niet per telefoon of per internet je iPhone reserveren, maar gewoon bij een fysieke T-shop; dan ben je veel eerder aan de beurt.

Ik héb ‘m gereserveerd bij een fysieke T-shop.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.