13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Cloudsurfer

T-Mobile hotspots: laat maar zitten

Na veel pogingen dat onmogelijke wachtwoord (juist) ingevoerd te hebben, kon ik eindelijk toch een keertje inloggen. Hierop heb ik natuurlijk direct mijn wachtwoord en gebruikersnaam veranderd naar wat simpelers. Maar ook dat mocht niet baten: de volgende dag herkende het systeem mijn nieuwe wachtwoord en gebruikersnaam, en tevens ook de oude combinatie, weer niet. Ja doei, zo blijf ik aan de gang

Jammer, maar ik blijf dan gewoon lekker op 3G. Bijna net zo snel en dat schakelt je ten minste automatisch door.

Bijdrager
    carpebios

Wat is je vraag?

Bijdrager
    diotav

Voor elk ‘probleem’ een nieuw topic .. zzz

Bijdrager
    Cloudsurfer
    ”diotav”

zzz

Welterusten.

”carpebios”

Wat is je vraag?

Ik heb geen vraag. Ik uit enkel mijn ontevredenheid over dit systeem. Als er meer mensen zijn met een vergelijkbare ervaring, hoor ik dat graag.

Bijdrager
    dspiers

T-Mobile zou, net zoals de Ierse telco, een app moeten maken, wat inloggen op een hotspot makkelijk maakt.

Eirecom heeft zo’n app in de app store. Wel zo makkelijk.

Misschien als genoeg mensen T-Mobile vragen dit ook te doen dat het dan ook gebeurt. Misschien via de T-Mobile iPhone blog.

Ben er mee eens dat het niet makkelijk is op gebruik te maken van hotspots met je 3G.

Dus allemaal aan T-Mobile vragen: http://iphoneblog.t-mobile.nl/

Moderator
    Pete.Z
    ”Cloudsurfer”

Na veel pogingen dat onmogelijke wachtwoord (juist) ingevoerd te hebben, kon ik eindelijk toch een keertje inloggen. Hierop heb ik natuurlijk direct mijn wachtwoord en gebruikersnaam veranderd naar wat simpelers. Maar ook dat mocht niet baten: de volgende dag herkende het systeem mijn nieuwe wachtwoord en gebruikersnaam, en tevens ook de oude combinatie, weer niet. Ja doei, zo blijf ik aan de gang

Jammer, maar ik blijf dan gewoon lekker op 3G. Bijna net zo snel en dat schakelt je ten minste automatisch door.

Even contact opnemen met T-Mobile,vermoedelijk heb je geen toegang tot de hotspots,instelling die verkeerd staat.
    Het werkt juist perfect,zeker als je zelf even een normaal wachtwoord invoert.

Bijdrager
    MedahOSX

Ben het helemaal met je eens cloudsurfer, ik ben er nog nooit op geweest. Hij pakt em gewoon niet. Inderdaad moet ik gewoon even bellen met t-mobile waarschijnlijk, maar daar gebruik ik het te weinig voor, 3G werkt gelukkig perfect.

Bijdrager
    Afroman

Kan je als prepaid-klant van T-Mobile ook inloggen op Hot Spots van T-Mobile? Of niet?

Bijdrager
    Yada

@Cloudsurfer
    Je kan je gebruikersnaam toch niet veranderen? Die is altijd [telefoonnummer]@t-mobile.nl.
    Je kan wel je wachtwoord veranderen door ‘PASSWORD [nieuw wachtwoord] te SMSen naar 9434. Heb je dat ook zo gedaan? Bij mij werkte het namelijk wel direct…

@mr.x turbo
    Dat kan maar dat kost natuurlijk wel geld. Hier vind je de tarieven…

Bijdrager
    Cloudsurfer

Ik kon mijn gebruikersnaam wel veranderen. Ik heb er nog mee ingelogd op de KPN hotspot op Utrecht Centraal.

Moderator
    Pete.Z
    ”Cloudsurfer”

Ik kon mijn gebruikersnaam wel veranderen. Ik heb er nog mee ingelogd op de KPN hotspot op Utrecht Centraal.

Dat is raar,weet je zeker dat je niet een aparte naam hebt gemaakt voor de KPN Hotspot?
    Volgens mij is het niet mogelijk je gebruikersnaam te veranderen namelijk.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Ik heb voor de zekerheid nog even dat smsje opgezocht. Ik heb toch echt mijn wachtwoord én gebruikersnaam veranderd.

Moderator
    Pete.Z

Grappig,dan ga ik ook maar eens kijken hoe dat moet,want ik erger me dood aan die veel te lange gebruikersnaam.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.