3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Eimertsson

T-Mobile -> Ben?

In februari heb ik mijn iPhone 300-abonnement 2 jaar. Ik vind 45,- per maand nogal veel, dus eigenlijk wil ik overstappen op Ben Regelmatig (250 min. voor 7 euro + 10 euro voor internet; meer dan 2x goedkoper…).
    Alleen kom ik er maar niet achter hoe ik dit aanpak. Kan ik al 3 of 4 maanden van tevoren overstappen? Stopt mijn T-Mobile vanzelf als ik bij Ben nummerbehoud aanvraag? Moet ik mijn iPhone 3G unlocken? Dat soort dingen…

Als iemand weet, hoor ik het graag.

Bijdrager
    Nikita

Ben = T-Mobile; dus bel de klantenservice ’s op (vanaf je iPhone gratis nummer 1200). Die zullen het vast wel kunnen uitleggen. De klantenservice van T-Mobile vind ik persoonlijk erg netjes.

Check trouwens even de snelheid van het internet zoals het door Ben wordt aangeboden; volgens mij is dat niet de 2 Mbit die bij je iPhone abonnement zit.

// EDIT: ik heb het maar even opgezocht voor de internetsnelheid:

De maximum snelheid is 384 Kbps downstream en 64 Kbps upstream. Ben
    internet altijd is te gebruiken voor internet over GPRS, UMTS, en HSDPA.

Bijdrager
    Olieboer

Ik ben ook overgestapt van T-mobile naar Ben. Je moet bij Ben een nieuw abbo afsluiten(online). Daar geef je aan wanneer je oude abbo afloopt en bij wie je deze hebt afgesloten. Ben zorgt er dan voor dat oud contract wordt opgezegd en je nummerbehoud krijgt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.