-
Q:
T-mobile belstatus niet up tot date.
Hebben jullie hier ook last van? iGoogle en de iPhone zeggen allebij dat ze op 30 september voor het laatst zijn geupdated. Ik heb het meerdere malen moeten activeren. Op My T-mobile is het wel up to date.
Jullie hier ook last van?”Ciao”ik heb sinds eergister een iphone, nog nauwelijks mee gebeld. Maar in mijn gadget staat dat ik nog maar 15 minuten (exact!) en 15 smsjes heb…
Is dit normaal voor een net afgesloten abonnement?
Verder is mijn gadget wel up-to-date trouwens..
Dat is normaal,je abonnement is nog niet geactiveerd dan,en je krijgt een “noodvoorraad” belminuten.
Misschien is dit het (van My-Tmobile online):
Wanneer je binnen je maandbedrag bent gebleven, wordt eerst je resterende beltegoed uit de vorige maand(en) opgemaakt voordat je nieuwe beltegoed wordt aangesproken. Dit verrekenen van je oude beltegoed vindt achteraf plaats. Hierdoor kan het voorkomen dat je belstatus van het door jou verbruikte tegoed niet juist wordt weergegeven. Op je (online) factuur kun je de juiste bedragen vinden van je nog resterende beltegoed uit de vorige maand(en) en je nieuwe tegoed op de bundelinformatiebalk.
Dan alsnog klopt het online volgensmij (bijna) zeker weten ook niet. Zou het kunnen omdat mijn nummer 30 september is overgezet? Of gewoon omdat ze de druk van al die iPhones niet aankunnen…
Bij mij is het niet geupdate sinds 28/09/2008
Bij mij blijft ie steken op een andere datum: die van mijn nummerportering.
Dus vermoed dat het daar mee samenhangt, dat het nog aan het verkeerde nummer is gekoppeld. Ik ga binnenkort even bellen, want op de site zelf klopt het wel, maar bij iGoogle niet… hmmm
hmm.. ik heb zaterdag mijn iPhone 3G abo afgesloten en meteen geregistreerd bij t-mobile. Mijn belstatus klopt voor geen meter :O. Heb gister alleen wat smsjes gestuurd (+/- 10) en volgens t-mobile zou ik nog maar 10 minuten resterend hebben en geen smsjes.. )
”www.project-euh.com”Bij mij blijft ie steken op een andere datum: die van mijn nummerportering.
Dus vermoed dat het daar mee samenhangt, dat het nog aan het verkeerde nummer is gekoppeld. Ik ga binnenkort even bellen, want op de site zelf klopt het wel, maar bij iGoogle niet… hmmm
bij mij is hij ook blijven hangen sinds mijn nummerportering!!!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.