18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

T-mobile belstatus niet up tot date.

Hebben jullie hier ook last van? iGoogle en de iPhone zeggen allebij dat ze op 30 september voor het laatst zijn geupdated. Ik heb het meerdere malen moeten activeren. Op My T-mobile is het wel up to date.
    Jullie hier ook last van?

Bijdrager
    Martijn Snels

Hier is ’t nog erger… 27-07-2008

Bijdrager
    Drexciyan

Belstatus webapp is up to date hier. Vandaag bijgewerkt.

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”Drexciyan”

Belstatus webapp is up to date hier. Vandaag bijgewerkt.

Hier helemaal niks… Echt het is schandalig… Ook de iGoogle app werkt niet. Lekker is dat, sluit je ’t duurste abonnement af en nog laten ze je stikken bij T-Mobile.

Bijdrager
    Drexciyan

Raar. Ik heb geen enkele problemen.
    Ook net na de launch van iPhone toen mensen veel problemen hadden met My T-Mobile, had ik nergens last van.
    Even afkloppen dan maar;)

Bijdrager
    Ciao

ik heb sinds eergister een iphone, nog nauwelijks mee gebeld. Maar in mijn gadget staat dat ik nog maar 15 minuten (exact!) en 15 smsjes heb…

Is dit normaal voor een net afgesloten abonnement?:?

Verder is mijn gadget wel up-to-date trouwens..

Bijdrager
    Martijn Snels

Morgen maar weer eens de wachtrij joinen bij de klantenservice…

Moderator
    Pete.Z
    ”Ciao”

ik heb sinds eergister een iphone, nog nauwelijks mee gebeld. Maar in mijn gadget staat dat ik nog maar 15 minuten (exact!) en 15 smsjes heb…

Is dit normaal voor een net afgesloten abonnement?:?

Verder is mijn gadget wel up-to-date trouwens..

Dat is normaal,je abonnement is nog niet geactiveerd dan,en je krijgt een “noodvoorraad” belminuten.

Bijdrager
    Afroman

Hij is nog steeds niet up-to-date maar kreeg daarnet wel het vakje dat er een storing was bij T-Mobile. Misschien dat het maandag in orde is?(werkdag)

Bijdrager
    Laiven

Misschien is dit het (van My-Tmobile online):

Wanneer je binnen je maandbedrag bent gebleven, wordt eerst je resterende beltegoed uit de vorige maand(en) opgemaakt voordat je nieuwe beltegoed wordt aangesproken. Dit verrekenen van je oude beltegoed vindt achteraf plaats. Hierdoor kan het voorkomen dat je belstatus van het door jou verbruikte tegoed niet juist wordt weergegeven. Op je (online) factuur kun je de juiste bedragen vinden van je nog resterende beltegoed uit de vorige maand(en) en je nieuwe tegoed op de bundelinformatiebalk.

Dan alsnog klopt het online volgensmij (bijna) zeker weten ook niet. Zou het kunnen omdat mijn nummer 30 september is overgezet? Of gewoon omdat ze de druk van al die iPhones niet aankunnen…

Bij mij is het niet geupdate sinds 28/09/2008

Bijdrager
    Oost

Bijgewerkt tot 14/09/2008 :cry: :cry: :cry:

Bij My T-mobile op t-mobile.nl kloppen de gegevens wel.

Bijdrager
    Afroman
    ”Oost!”

Bijgewerkt tot 14/09/2008 :cry: :cry: :cry:

Bij My T-mobile op t-mobile.nl kloppen de gegevens wel.

Hetzelfde verhaal, alleen is de mijne up-to-dater, 30 september.

Bijdrager
    Afroman

Hier is die nog steeds niet up-to-date. Wtf?!

En hoe zit dat bij jullie, of ligt het probleem alleen bij mij? Zowel als op de iPhone als in iGoogle blijft die haken op 30-09-2008.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Bij mij blijft ie steken op een andere datum: die van mijn nummerportering.

Dus vermoed dat het daar mee samenhangt, dat het nog aan het verkeerde nummer is gekoppeld. Ik ga binnenkort even bellen, want op de site zelf klopt het wel, maar bij iGoogle niet… hmmm

Bijdrager
    k5052

hmm.. ik heb zaterdag mijn iPhone 3G abo afgesloten en meteen geregistreerd bij t-mobile. Mijn belstatus klopt voor geen meter :O. Heb gister alleen wat smsjes gestuurd (+/- 10) en volgens t-mobile zou ik nog maar 10 minuten resterend hebben en geen smsjes.. )

Bijdrager
    www.project-euh.com

Dat klopt wel, je krijgt alvast wat belminuten en sms mee voorda alles echt helemaal geregistreerd is en de volgende maand echt ingaat.

Bijdrager
    Afroman

Bij mij zag ik de volgende dag dat ik gewoon 155 smsjes had en 155 belminuten.

Overigens doet iGoogle en de iPhone-webpagina het nog niet.

Bijdrager
    Vin
    ”www.project-euh.com”

Bij mij blijft ie steken op een andere datum: die van mijn nummerportering.

Dus vermoed dat het daar mee samenhangt, dat het nog aan het verkeerde nummer is gekoppeld. Ik ga binnenkort even bellen, want op de site zelf klopt het wel, maar bij iGoogle niet… hmmm

bij mij is hij ook blijven hangen sinds mijn nummerportering!!!

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.