14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Krekr1

T-Mobile abonnement voor iPhone, web’n’walk abo. inbegrepen?

T-Mobile heeft ‘onbeperkt’ supersnel internet bij hun iPhone abonnementen, maar wat bedoelen ze hier nou precies mee?

Dat je geen appart web’n’walk abonnement moet kopen omdat het al in je abonnement is inbegrepen, of bedoelen ze weer iets anders, bijvoorbeeld dat je standaard internet hebt, maar PER MB moet betalen?
    Het is allemaal een beetje onduidelijk voor mij :cry:

Bijdrager
    Thijs van Tol

iPhone abonnement is inclusief onbeperkt internet.
    Snelheid weet ik niet …

Bijdrager
    FlyingSeal

Staat anders gewoon op de T-mobile iPhone pagina vermeld… En verder is er op internet ook helemaal niks over te vinden… :sealed:

Ze bedoelen overigens wat er staat, ‘onbeperkt’ snel internet zit bij de 3 aangeboden iPhone abonnementen in.

Download/ upload snelheid 2048/ 384 Kb/sec.

Bijdrager
    Krekr1

Ok√© dus ik moet nu niet m’n vingers er af te bijten omdat ik misschien 1 euro per MB ga betalen (Als je geen web’n’walk hebt maar wel abonnement bij T-Mobile betaal je dat normaal)?
    De ene persoon zegt dat ik een web’n’walk abonnement er bij moet nemen, maar de andere zegt van niet :s
    Iemand zei dat het ‘onbeperkt internet’ staat voor onbeperkt dataverkeer, en dat ik dan misschien wel moet betalen ofzo.

Bij mij blijft het erg ingewikkeld, al helemaal als ik nieuw bij abonnementen ben:P

Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat mijn abonnement actief is?
    Ik heb een paar dagen geleden mijn abonnement gekocht/betaald, maar als ik 1202 bel zegt de vrouw dat ik door mijn minuten bundel heen ben, en geen extra kosten heb.
    Op ‘My T-Mobile’ krijg ik ‘Je abonnement is niet meer actief bij T-Mobile’, terwijl ik nog niet gebeld heb, geen sms heb gestuurd enz.
    Duurt het een tijdje voordat het actief is? Of misschien pas op 1 januari?

Bijdrager
    KiDo

Met elk iPhone abbonement heb je gewoon onbeperkt internet zonder extra kosten, het enige wat je betaalt zijn je abbonementskosten en de kosten die je buiten je bundel belt/smst. Niet per mb dus, maar gewoon zoveel als je wilt.

En voor zover ik weet gaat ie meteen in werking, ik ben gewoon naar de MacMe hier gegaan en heb em zo gehaald, moest even wachten tot ik hem thuis geactiveerd had maar kon meteen bellen en sms-en

Bijdrager
    Krekr1

Ok bedankt voor de informatie.

Ik denk dat ik binnenkort maar even contact op neem met T-Mobile over het “Je abonnement is niet meer actief bij T-Mobile” probleem.
    Mijn abonnement lijkt namelijk niet echt compleet geactiveerd te zijn van wat ik zie op My T-Mobile en het 1202 telefoon nummer.

Bijdrager
    jackbos

Het onbeperkte internet op je iPhone is overigens alleen binnen Nederland.

Bijdrager
    henkverhaar
    ”Krekr1″

T-Mobile heeft ‘onbeperkt’ supersnel internet bij hun iPhone abonnementen, maar wat bedoelen ze hier nou precies mee?

Dat je geen appart web’n’walk abonnement moet kopen omdat het al in je abonnement is inbegrepen,

Ja. dat bedoelen ze. maar niet precies. Het is nl niet ECHT onbeperkt, er zit wel degelijk een limiet aan (net als destijds b.v. de ‘fair use policy’ bij xs4all, hoewel die bijzonder soepel gehanteerd werd. Dat moet ik bij T-mobile nog zien. Gelukkig ben ik geen grote mobiele internetter…

Henk

Bijdrager
    KiDo
    ”henkverhaar”
    ”Krekr1″

Dat je geen appart web’n’walk abonnement moet kopen omdat het al in je abonnement is inbegrepen,

Ja. dat bedoelen ze. maar niet precies. Het is nl niet ECHT onbeperkt, er zit wel degelijk een limiet aan (net als destijds b.v. de ‘fair use policy’ bij xs4all, hoewel die bijzonder soepel gehanteerd werd. Dat moet ik bij T-mobile nog zien. Gelukkig ben ik geen grote mobiele internetter…

Henk

Enig idee waar die limiet zich bevind dan? want als ik naar mn data verbruik kijk zit ik toch gauw op 1,5GB in een maand, wat ik best veel vind voor een telefoon, nou gebruik ik hem ook dagelijks voor elk wissewasje wat ik tegenkom, maar ben nog geen limits tegen gekomen.

Bijdrager
    MacBooky

Ik geloof niet echt dat er een limiet op zit hoor … anders dan de” doe ff normaal het is geen webserver of modem” – limiet
    (beter bekend onder de “hou je eens aan de regels want je vern&*kt het voor alle anderen”-regel):)

dus abo’s zijn inclusief onbeperkt internet in NL, zoals het er staat dus eigenlijk :x

het is natuurlijk anders als je oude abonnement nog niet is afgelopen en dus je nieuwe nog niet is begonnen, maar dat lijkt mij vrij voor de hand liggend :innocent:

Bijdrager
    MacBooky
    ”Krekr1″

Ok bedankt voor de informatie.

Ik denk dat ik binnenkort maar even contact op neem met T-Mobile over het “Je abonnement is niet meer actief bij T-Mobile” probleem.
    Mijn abonnement lijkt namelijk niet echt compleet geactiveerd te zijn van wat ik zie op My T-Mobile en het 1202 telefoon nummer.

?????

Bijdrager
    Krekr1

Bedankt voor alle informatie.
    Nu is het enige probleem dat “My T-Mobile” zegt dat mijn 2 jarig abonnement verlopen is terwijl hij een paar dagen geleden begonnen is, en dat ik volgens het “1202” nummer 35 belminuten over heb, maar dat hoort 150 te zijn aangezien ik nog niet gebeld heb en ook geen SMS verstuurd heb.
    Waarschijnlijk T-Mobile foutje :innocent:

Bijdrager
    puccini
    ”Krekr1″

Bedankt voor alle informatie.
    Nu is het enige probleem dat “My T-Mobile” zegt dat mijn 2 jarig abonnement verlopen is terwijl hij een paar dagen geleden begonnen is, en dat ik volgens het “1202” nummer 35 belminuten over heb, maar dat hoort 150 te zijn aangezien ik nog niet gebeld heb en ook geen SMS verstuurd heb.
    Waarschijnlijk T-Mobile foutje :innocent:

Als ik jou was, zou ik heeeeel snel dat abbo beeindigen en een KPN abbo nemen.

Moderator
    Poezenbeest

Er staat in dit forum een FAQ over de abonnementen met de iPhone… Daar staat het antwoord op de vraag gewoon in.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.