10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    VanSail

T-Mobile abonnement verlengen met iPhone 5

Hallo,

Mijn T-Mobile 2-jarig abonnement loopt binnenkort af, ik wil graag een losse iPhone 5 erbij kopen dan. Mijn abonnement kost van €20 tot €30, ik weet niet precies hoeveel. Weet iemand voor hoeveel ik de simpelste iPhone 5 kan kopen?

Bedankt:)

Bijdrager
    Tomac5

Wat versta je onder de simpelste iPhone 5?

Bijdrager
    VanSail

16 GB iPhone 5

Bijdrager
    Tomac5
    Moderator
    Poezenbeest

Overigens werd mij door diezelfde mensen verteld (T-Mobile) dat het goedkoopste abonnement bij T-Mobile met de iPhone 5 €45 per maand kost…

Bijdrager
    VanSail

Kijk, ik wil mijn abonnement verlengen en normaal doet T-Mobile je dan een aanbieding voor de iPhone 5 en ik vroeg me af of iemand al zo een aanbieding gekregen en mij kan vertellen hoeveel je dan voor een losse 16 GB iPhone 5 betaald.

Groeten

Moderator
    Pete.Z

Mijn T-Mobile abbé is al 3 maanden verlopen, en nog geen aanbieding gehad. Kijk ik online om te verlengen, krijg ik een iPhone voor 199,95, en een abbé dat zomaar 20 euro per maand duurder is…..kijk ook eens naar een andere provider, ik stap zelf over naar Vodafone, heel veel data, en goedkoper abbé, en iets goedkopere iPhone.

Bijdrager
    House90

Kan mij helemaal vinden in wat Pete.Z zegt. Mijn abo was al ruim een jaar verlopen (iPhone 4S overgeslagen) en ook ik had nog geen aanbieding gehad. Was al jaren klant bij T-Mobile, en er kon niets passends uit komen. T-Mobile gaf als reactie dat ze enorm weinig op de iPhone 5 verdienen en deze niet gratis kunnen weggeven.

Verwacht dus geen speciale aanbiedingen voor de iPhone 5 bij T-Mobile. Ook ik was daarom overgestapt op Vodafone.

Bijdrager
    Qmagic

Je kunt er ook voor kiezen om een goedkoop sim-only abonnement af te sluiten bij bijv: Tele2, SimYo, etc…
    Je moet gewoon eens uitrekenen wat je kan besparen met een sim-only (elders).

Ik betaal nu voor sim-only 300min/200MB €12 p/m (1 jaar). Met het geld dat ik nu op een abonnement bespaar, kan ik een losse iPhone kopen en houd ik nog geld over op jaarbasis.

Voorbeeld voor 2 jarig abonnement:
    iSmart 300 €60p/m (2-jarig) zou ik bij T-mobile totaal kwijt zijn: 24x€60= €1440 (- korting/actie 6x€30)= €1260 + (iPhone5) €80 = totaal €1340
    Als vergelijk met huidige sim-only: 24x€12= €288 + (iPhone5 los kopen) €670= totaal € 958
    Verschil wat ik bespaar in 2 jaar: € 382
    Je krijgt bij T-mobile wel meer MB in je internetbundel, maar heb ik niet nodig.

Bijdrager
    Tomac5

Ik zat ook jaren bij T Mobile met oa de iPhone 4. Kreeg geen aabieding, dus ik heb de iPhone 5 los gekocht en een Friends & Family code opgedoken via een site van Vodafone, waardoor ik 50% korting krijg op de sim only maandkosten. Fijn, want 225 belminuten, onbeperkt sms en 10 GB data (14.4) voor 19.95

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.