8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    HOMER

Systemsounds

Ik heb het me wel eens eerder af zitten vragen, maar nooit een oplossing gevonden.

In Os9 (en eerder) was het soms wel eens leuk om systemsounds aan te zetten (bij elke handeling een ander geluid). Ik ben dit in OsX eigenlijk nog nooit tegen gekomen. Kan dit überhaupt nog wel? (of is het gewoon gedumpt omdat het eigenlijk toch best irritant is):D

Ik kom hier op omdat ik eigenlijk het geluid van de trashcan wil uitzetten.

Bijdrager
    mika_janssens

Even kijken bij Systeemvoorkeuren kan je veel helpen.;)
    Ga gewoon naar geluid en zet “Laat geluidseffecten gebruikersinterface horen” uit (uitvinken dus).

Bijdrager
    HOMER

Jajajaja…..dat had ik al gedaan, en toen ik dat deed kwam ik op de vraag of al die vensteropensluitsleepdingen-geluidjes nog wel te activeren zijn in osX.

je begrijpt wat ik bedoel.

Bijdrager
    Jan-Willem

ik HAAT die geluidjes.

Bijdrager
    Dennis002

Bedoel je de platinumgeluidjes? Die zitten er niet meer in, zijn als extra aan te schaffen (Xounds) voor een luttel bedragje. Persoonlijk houd ik wel van wat geluid, maar geërgerde mensen kunnen zich gelukking prijzen

Bijdrager
    HOMER

Het is ook vreselijk!!
    Maar soms gewoon even leuk, al is het alleen maar om je collega’s te rellen.
    :D

Bijdrager
    mika_janssens

Ik vond die geluidjes wel leuk. Hopelijk zet Apple die nog ooit es in hun systeem. Zo is het voor ieder wat wils. De mensen die het leuk vinden, kunnen het aanzetten, en de mensen die het niet kunnen uitstaan, kunnen het uitvinken:)

Bijdrager
    michelvdb
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.