3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    McJohn

[Opgelost] Systeemvoorkeuren wil wijzingen niet doorvoeren

Hallo,

Ik heb mijn nieuwe iMac op kantoor, met High Sierra, laatste updates.

Doch, ik heb iets voor wat ik nog nooit eerder heb voorgehad.

Als ik bv. in de systeemvoorkeuren een wijziging wil aanbrengen, met het slotje open, en ik wil bv. naast het klokje ook de datum laten verschijnen, dan kan ik het wel aanvinken, maar de Mac voert de wijziging niet uit. Evenals als ik het secundaire klikken wil aanvinken, dan voert het systeem dit ook niet uit.

Ik had al iets gevonden met een bepaalde plist dat ik moet wijzigen, maar ik vind deze nergens terug in de “Bibliotheek”

Iemand advies?

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    GoeieDag

<p class=”cite”>McJohn op 15 mei 2018 om 12:15</p>
    Ik had al iets gevonden met een bepaalde plist dat ik moet wijzigen, maar ik vind deze nergens terug in de “Bibliotheek”

Zelf een beetje rommelen aan plist-en is niet de manier om een probleem op te lossen.

Ik zou zelf even als een andere gebruiker inloggen op de Mac (maak er een aan, indien je geen ‘test’ gebruiker of zo heb gecreëerd), en kijken of het daar wel werkt.

Bijdrager
    McJohn

Bedankt! Ik heb idd es via andere account getest en dit werkt! Probleem opgelost!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.