6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    exilim

Systeemvoorkeur Gebruikers en Groepen kan niet worden geladen

Hoi,

Op een of andere manier kan ik onder systeemvoorkeuren de optie Gebruikers en Groepen niet openen. Ik krijg de volgende meldingen:

en daarna

Iemand suggesties??

Gr. Bob

Bijdrager
    exilim

De volgorde van de afbeeldingen is overigens anders om.

Moderator
    unSOUND

Het lijkt er op dat hij de betreffende prefpane in 32 bits modus moet opstarten, maar dat hij de 32 bits versie niet kan vinden of laden… Toevallig opgestart in 64 bits modus of de schijf opgeruimd ?

Bijdrager
    exilim

Hij draait idd onder 64 Bits. Ik heb ooit eens de fout gemaakt om mackeeper te installeren. Zou dit daar een gevolg van kunnen zijn????

Heb je tips?

Moderator
    unSOUND

Er zijn van die opruimtools die niet gebruikte architecturen opruimen, dan kan het zijn dat de 32 bits versie is weg gegooid. Staat er toevallig een foutmelding in de Console die wat duidelijker is over de oorzaak ?

Bijdrager
    exilim

Ik kan zo 1,2,3 niet iets vinden dat daar naar verwijst, echter had ik ook al een dergelijk probleem met schijhulpprogramma, want die start ook niet.

Ik denk dat ik maar eens een volledige schone installatie van Lion OSX er over heen ga zetten met de hoop dat alles weer werken zal. Ik heb mijn hele MB Pro al met Time Machine gebackuped dus lijkt me dat het meest logische.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.