6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Johan

Systeeminformatie geeft verkeerde informatie

Hallo

Ik ben bezig mijn systeem (iMac 4K 2015) te updaten naar Catalina, daartoe ben ik alle 32 bits software te updaten dan wel te verwijderen.

Alleen nu kom ik tot de ontdekking dat systeeminfo nog steeds programma’s aangeeft als “verouderde software” (32 bits) terwijl deze allang zijn geüpdatet dan wel verwijdert.

Iemand enig idee hoe of wat

Bijdrager
    Shmoo

De nu 64 bit apps starten en de computer herstarten misschien?

Bijdrager
    Johan

<p class=”cite”>Shmoo op 24 januari 2020 om 13:17</p>
    De nu 64 bit apps starten en de computer herstarten misschien?

Ook al geprobeerd maar geen effect.

Bijdrager
    Tegenwind

Misschien zijn dit oudere versies die nog ‘naast’ de nieuwere versies staan? Als je de software selecteert kun je het pad zien naar de executable.

Als nou toch blijkt dat dit verwijst naar de bijgewerkte software, en je zeker weet dat deze 64-bits is, dan denk ik dat je de melding kan negeren en gewoon kunt updaten. Voor de zekerheid wel even zorgen voor een goede back-up zodat je makkelijk terug kunt.

Bijdrager
    Johan

<p class=”cite”>Tegenwind op 24 januari 2020 om 16:08</p>
    Misschien zijn dit oudere versies die nog ‘naast’ de nieuwere versies staan? Als je de software selecteert kun je het pad zien naar de executable.

Als nou toch blijkt dat dit verwijst naar de bijgewerkte software, en je zeker weet dat deze 64-bits is, dan denk ik dat je de melding kan negeren en gewoon kunt updaten. Voor de zekerheid wel even zorgen voor een goede back-up zodat je makkelijk terug kunt.

Dat zou kunnen, maar het bizarre is dat er paden aan gegeven worden van locaties die helemaal niet (meer) bestaan, zelfs in verborgen bestanden niet niet.

Bijdrager
    fred44nl

met het programma Go64 krijg je wellicht een beter inzicht

https://www.stclairsoft.com/Go64/

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.