9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Sad

systeemgeluiden in Panther!?

Hoe staat het met de systeemgeluiden in Panther? Hebben ze nou eindelijk weer eens iets toegevoegd in plaats van alleen maar het prullenbak geluidje en het error geluidje?

Bijdrager
    WebJ

Als je op het slotje klikt om iets niet meer te veranderen totdat je weer je wachtwoord invoert in de Systeemvoorkeuren hoor je zo’n ‘slotgeluidje’. Verder nog niets opvallends opgewerkt.

Bijdrager
    LEXY

Als je een mailtje verstuurt hoor je een straaljager langskomen. Wel een stoer geluidje voor een gevouwen papieren vliegtuigje.
    Verder jammer genoeg weinig sounds.
    Alex.

Bijdrager
    Sad
    ”leXy”

Als je een mailtje verstuurt hoor je een straaljager langskomen. Wel een stoer geluidje voor een gevouwen papieren vliegtuigje.
    Verder jammer genoeg weinig sounds.
    Alex.

Hmmmzz ja dat is een mail geluid maar ik bedoel meer de systeemgeluiden zoals in OS9 dat leuke gerikketik als je door menuutjes heen bladert of natuurlijk de “launch application” geluiden als je de R2D2 soundset had.

Bijdrager
    Dennis002

Die platinumgeluidjes zitten wel in Xounds ($ 10 shareware van unsanity), maar voor zover ik weet doet de benodigde Application Enhancer het niet meer onder OS X.3. Ik hoop dat dat snel verandert

Bijdrager
    maceddy

Ik vind dat alleen maar irritant die systeemgeluiden..

T kost alleen maar snelheid.
    Net als M$. Als je met I€ over een link gaat of een pagina opent (of gewoon in de €xplorer een venster) dan hoor je zo’n ‘klik’ soundje..

Bah. Dwars door de muziek heen.

Bijdrager
    KeKo

het klokje heeft geluidjes

Bijdrager
    Dennis002

Voor hen die wel van systeemgeluid houden:
    Kreeg heden op verzoek een mailtje van Unsanity (betreffende APE/Xounds en OS X.3):

“Our products will be ready for OS 10.3 before the final release date of Panthe”.

Bijdrager
    Sad

ja das op zich wel mooi maar ik hou niet zo van die tinker / haxie / OS modificaties… nou ja dan maar geen geluidjes…

ehmm….

…beltonen? doet apple aan beltonen? :mrgreen:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.