8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Gies

Systeemeisen Aperture

Ik heb nu een iBok G4 met 512 mb en een 1,33 ghz processor. Ik vroeg mij af of aperture zou draaien wanneer ik die 512 mb upgrade naar 2 x 512 mb? Weet iemand waar ik dat goed en redelijk goedkoop kan laten doen?

Dank

Bijdrager
    mollie319

ehm,
    als je hier kijkt:
    http://www.apple.com/aperture/specs/
    zie je dat het niet gaat werken.

Geheugen kun je redelijk goedkoop krijgen bij:
    http://www.macstuff.nl
    Moet je het er alleen wel zelf indoen…..

Groeten,

Marcel

Bijdrager
    lowfi

Lekker bij iphoto blijven. Aperture op een g4 is echt een drama.

Bijdrager
    Gies

dank!

Bijdrager
    pt

toch kan het wel!
    heb op mijn G4 1GHz Aperture 1.0 draaien
    inderdaad behoorlijk sloom, maar leuk om eens mee te spelen

Bijdrager
    Gies

hoeveel ram heb je dan?

Bijdrager
    tiny
    ”Gies”

Ik heb nu een iBok G4 met 512 mb en een 1,33 ghz processor. Ik vroeg mij af of aperture zou draaien wanneer ik die 512 mb upgrade naar 2 x 512 mb? Weet iemand waar ik dat goed en redelijk goedkoop kan laten doen?

Dank

Misschien een beetje flauw om over typfouten te gaan zeiken maar ‘iBok’ vond ik te grappig om niet nog ff te noemen :wink:

Mijn serieuzere bijdrage aan deze thread is dat ik Aperture zoveel mogelijk rekenkracht zou meegeven. Als je met kleine bestanden werkt, kan je misschien wat op een iBook maar als je met bestanden van gemiddelde/grote grootte een beetje lekker door wilt werken, komen een G5 of een Mac Pro met lekker veel RAM goed uit. Misschien draait het, maar daar is dan ook alles mee gezegd…

Bijdrager
    Gies

misschien een beetje flauw maar twee keer het zelfde bericht posten is ook niet echt slim :P

En ja ik ken het probleem.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.