11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    stefsegers

systeem traag sinds iTunes 7

Hallo allen,

Mijn systeem is sinds iTunes 7 super traag geworden. Ik weet niet waar het mee te maken heeft maar ik wordt gek van al dat wachten. iets wat ik nooit gehad heb op mijn iMac G5.
    Zijn er meer mensen waar de computer trager van geworden is afgelopen tijd?

Stef

Bijdrager
    unox

Bij mij ook ja… Niet echt leuk.

Bijdrager
    kwispel

Hier ook.

Bijdrager
    Petje

Bij mij niet,, en ik heb ook een imac 20″ G5 met i-tunes 7.1

Bijdrager
    stefsegers

Ja balen is dat .

Ik heb zelfs een nieuwe MAC Pro besteld omdat ik GEK ervan word.
    Weet iemand of dit op te lossen is?

Gr,

Stef

ps. kwispel, mooie website + mooie foto’s heb je zeg! Ik heb ook een paar leuke kiekjes gemaakt tijdens mijn honneymoon http://wedding.stefsegers.com

Bijdrager
    nuclear waste

ik heb ook al een tijdje de indruk dat m’n iBook (G4) trager werkt, maar dat kan ook komen door de nieuwe mac in huis. (dat m’n iBookje zich laat gaan onder de dictatuur van de macbook)

Bijdrager
    hackie

ik ben weer terug gegaan naar de oude itunes… de nieuwe ging spontaan uit af en toe…. heeft de oude itunes geen last van gelukkig 8) en dat programma bevalt me prima:)

Bijdrager
    stefsegers

Hey Hackie,

Is je systeem ook meteen weer sneller|?

Stef

Bijdrager
    hackie

mwa bij mij maakte het opzich niet zo veel uit… volgens mij is itunes 7 wel wat zwaarder…. maar dat boeide me eigenlijk nog niet eens… vind het gewoon zwaar irritant dat ie spontaan itunes afsluit….. er is er maar 1 die dat doet en dat ben ik:P

Bijdrager
    lowfi

uh… is het alleen als itunes draait? Kan zijn dat ie album arts ophaalt of dat gapless play berekent wordt of dat sound check aanstaat?

Bijdrager
    stefsegers

Hey Lowfi,

Nee zelfs als itunes niet geladen is. Sinds de komst van 7 vertraag mijn gehele systeem.
    Bijvoorbeeld switchen tussen programma’s etc… alles is trager.. in activiteitenscherm niets bijzonders te zien…

Maar ik wacht wel even op mijn nieuwe systeem en formatteer deze wel weer.. kijken wat er gebeurt

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.