4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    dborneman

Synology Webdav en ical

Zijn er hier al mensen met een synology dsm 3.0 die webdav aan de praat hebben gekregen? Het lijkt me leuk om d.m.v de synology een calender service te starten die ik vervolgens weer in ical kan toevoegen.

Ik ben benieuwd of het iemand al gelukt is!!

Bijdrager
    Pieterr

Ik kan met Goodreader bestanden van de NAS overhalen en bekijken (foto’s, filmpjes) op de iPad via WebDAV. Naar iCal heb ik nog niet gekeken.

Bijdrager
    marvand

Ik krijg het niet aan de praat.
    Ik heb Pages op mijn iPad en daarbij heb je de optie om je bestanden op een webdav server te zetten. Maar kennelijk doe ik iets verkeerd.

ik krijg op zowel iMac als iPad een foutmelding

Update:
    Had zo zitten te rotzooien dat mijn firewall op mijn nasserver mij had geblokkeerd:razz:

Inmiddels heb ik het aan de praat gekregen. Ik heb alleen nog een probleem als ik op mijn iPad een document vanuit Pages op mijn nasserver middels Webdav wil zetten.

Ik krijg dan een foutmelding:,, er heeft zich een fout voorgedaan, probeer opnieuw”

Bijdrager
    jackg5

ben benieuwd of het inmiddels iemand is gelukt. ik heb sinds vanmorgen hetzelfde probleem. Synology 211+ NAS. Vanuit GoodReader perfect benaderbaar maar vanuit Pages op iPad lukt het op geen enkele manier. Iemand een oplossing gevonden? Het lijkt als ik de berichten op internet mag geloven dat het een bug van apple/pages is.
    met groet, Jaap

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.