5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dannycoolen

Synology NAS NZB downloads

Beste mensen,

Ik word zo langzamerhand een beetje gek.
    Mijn nas wil ik graag gebruiken om o.a NZBs te downloaden ik heb alles ingesteld maar hij begint niet met downloaden.
    Wanneer ik dezelfde newsserver invul op mijn iMac in sabnzb werkt het gewoon.
    Mijn Sisco modem is via een utp kabel aangesloten op mijn Airport Extreme die vervolgens weer aangesloten zit op mijn NAS.
    Weet iemand wat het probleem kan zijn.
    Ik hoor het graag

bedankt voor alle hulp

Bijdrager
    ro_me

Even wat meer info aub. Heb je sabnzbd ook geïnstalleerd op je synology? of gebruik je downloadstation?

Houdt je er rekening mee dat je meestal niet 2x tergelijkertijd kan verbinden met je usenet server? Ik kan bv niet sabnzbd en spotnet tegelijkertijd gebruiken.

Bijdrager
    dannycoolen

Ik gebruik downloadstation, toen ik bij mijn ouders thuis woonde had ik mijn NAS opdezelfde manier aangesloten.
    Ook via de Airport Extreme.
    Nu heb ik dit ook gedaan ik heb het IP van de Airport Extreme geforward naar port 119 (nog steeds werkt het niet)
    Tevens heb ik geprobeerd de NAS direct op het modem aan te sluiten maar ook hierop kwam geen reactie.

Zelf heb ik een unlimited newshosting server en heb ook getest met de ziggo server beiden geen download resultaat.
    SABNZB dat loopt vanaf mijn iMac werkte bij beide wel.
    Maar graag wil ik gewoon weer kunnen downloaden zoals ik dat gewend ben op mijn NAS als mijn iMac uitstaat,
    Ik hoop dat je wat hebt aan de info

Bijdrager
    Mr Macintosh

Waarom niet SABnzbd installeren op je Synology, werkt ook!

Bijdrager
    dannycoolen

Omdat ik niet denk dat het dan ineens wel werkt maar ik zal het morgen eens testen.
    Downloadstation heeft verder altijd gewerkt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.