8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Synology en Timemachine

Er zijn hier vast wel Synology (DS213 met DSM 5 – beta) en Macintosh gebruikers?

Sinds enige tijd, enkele dagen? is Timemachine ONTZETTEND traag geworden het duurt een eeuwigheid uiteindijk lijkt het wel goed te zijn gegaan..

maar om te controleren of dat zo is moet je een dag vrijnemen..

Iemand ook deze ervaringen?

Voor de rest is mijn hele systeem perfect!

Info, Mavericks 10.9.2.

Bijdrager
    Ro

Hier exact de zelfde opstelling , voor meerdere Macs maar gewoon snel als altijd hoor.

Bijdrager
    Beech

Heb ik ook gehad na de update naar 9.0.2, maar gewoon naar een externe HD. Een half uur voor een 50 MB. Maak me er niet meer druk om, mijn externe harde schijf was behoorlijk, moest er blijkbaar veel voor doen. Het zal wel te maken hebben met miniscule veranderingen.

Moderator
    Mac Daddy

Topic verplaatst naar juiste subforum.

Geblokkeerd
    Bento

Ach ja, timemachine. Breek me de bek niet open…

Bijdrager
    BoniMacX

als je kiest om al met een beta versie in zee te gaan moet je dit soort storingen erbij pakken. Oplossingen kunnen alleen van Synology zelf komen.
    Het is niet voor niets dat ze de officïelle versie nog niet vrijgeven.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@bonimacx

Je weet niet waar het probleem door ontstaat, anders had je wel de oplossing hier, maar je weet wel dat het door de Synology software komt…

@Bonimax je bent niet verplicht hier zomaar iets schrijven….

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

@joopjoopjoop
    Als je met een b├Ęta versie werkt (van welk programma dan ook) is de kans w├ęl groter dat daar de oorzaak zit. B├Ęta’s zijn bedoeld om uit te testen en bevatten doodeenvoudig bugs die nog gefikst moeten worden.
    In ieder geval kun je het zelf controleren door in gedachte terug te gaan in de tijd en te achterhalen of het probleem ontstond direct nadat je deze versie van Synology had geïnstalleerd. Indien dit zo is, is de kans erg groot dat Synology de oorzaak is.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.