11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Lauwrence

Synology DSM 4.0 bèta nu verkrijgbaar

Inactief
    Anoniem

Beetje laat, was maandag al beschikbaar.
    .
    Overigens, Cloud synchronisatie werkt nog niet voor de Mac (komt pas in de final versie) en daarmee heeft DSM 4.0 Beta nog weinig toegevoegde waarde voor Mac gebruikers.

Bijdrager
    Lauwrence

“Laat” of niet, ik had het nieuws nog niet voorbij zien komen, dus bij deze:)

En ja, het is een bèta… Beetje kort door de bocht door te stellen dat het ontbreken van de Cloud functionaliteit deze update niet interessant maakt voor Mac gebruikers, al was het maar gezien de performance boost die deze update ècht interessant gaat maken voor een hoop gebruikers op alle platformen.

Bijdrager
    Brainy

Ik wist dit ook nog niet. Het ziet er goed uit. Ik wacht enkel wel tot de definitieve versie uit is.

Bijdrager
    Lauwrence

Hier nog 1…. Mijn Synology werkt prima op dit moment, daar ga ik niet aan rommelen als het niet nodig is.

Bijdrager
    Aidovive

Zeer veel belovend! Ik installeer de final tegen die tijd.

Bijdrager
    Harley

Is alleen voor de nieuwere Synology’s, ouder dan 2 jaar wordt niet meer ondersteund.

Bijdrager
    Aidovive

De 1511+ wordt vast wel ondersteund… toch?

Bijdrager
    BranDius

Timemachine werkt nu met Lion 7.2

Bijdrager
    iep

Wat heeft 10.7.3 voor de Synology mensen gedaan? Deze biedt namelijk de nodige fixes op gebied van smb/cifs.

Bijdrager
    TheBigZ

@iep: Ik merk geen verschil. Synology had dat zelf al eerder rechtgetrokken met hun firmware-updates. Maar als iemand iets anders gemerkt heeft, ben ik ook benieuwd…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.