3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Jur

Synergie wil niet compleet van mn mac verdwijnen

… en dat wil ik dus wel:)

Ik heb synergy laatst van mn computer verwijderd, maar nu kwam ik in het system preferences paneel onder het kopje ‘overigen’ het paneel van synergy weer tegen. In de map waar je dit paneel in moest plaatsen staat hij niet meer. Wie weet hoe ik hem nu toch echt helemaal kan verwijderen?

Jur

Bijdrager
    tony montana

hey Jur,
    Kijk hier even..
    Kijk dan bij “Installing Synergy [more…] —> “Removing or uninstalling Synergy”
    Succes!
    :wink:

Bijdrager
    Jur

Tony, bedankt.
    De hulp kwam weer van dichtbij :innocent:; Eindhoven, dat kan ik nog lopen man..

Voor iedereen die verder met het probleem zit dat Synergy na deinstallatie nog wel in het System Preferences paneel blijft staan; dit is de oplossing:

If you can still see Synergy in the System Preferences application after you have followed these removal instructions, it may be that your System Preferences cache needs to be flushed. You can do this by quitting the System Preferences application and then opening a Terminal window (the Terminal can be found in the “Utilities” folder inside the main “Applications” folder on your startup disk). In the terminal window type the following exactly as shown:

rm ~/Library/Caches/com.apple.preferencepanes.cache

Nogmaals bedankt!
    Jur,-

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.